Arabayla gezerken yüksek sesle müziği neden açarlar ki?

Erkekler çok yapıyor bunu. Kız düşüreceğini mi zannediyorlar çok saçma. Bir de arabayı/motoru bağırtarak gezmek var bunun başka bi modeli. Böyle şeyler çok aşırı saçma geliyor bana şahsen buna düşen kız varsa da aklından şüphe ederim.
Arabayla gezerken yüksek sesle müziği neden açarlar ki?
Cevapla