13 gü

Eve gelen davetsiz misafire tavriniz ne oluyor?

Günaydın galaksinin baştan kaybedenleri..

Sanki ev onun da biz misafiriz:))
Sanki ev onun da biz misafiriz:))

6. katta oturuyorum bu arkadaş bizimle geldi dışarıdan önce binaya sonra evimize bodoslama giriverdi.. baya alışkanlık oldu bu 2. yapısı.. bundan önce başka bir arkadaş daha vardı.. 6. kattaki evimin kapısına ağlayıp bir şekilde içeri giriyorlar.. hayır alacağımızı ve bizim evi nereden biliyorlar :)).. aralarında konuşuyorlar herhalde..:))

Eve gelen davetsiz misafire tavriniz ne oluyor?
Cevapla