Ben kaybedeli 10 yıl oldu mekanı cennet olsun, dünya iyisi bir insan idi. Onun evladı olduğum için çok mutluyum. Tüm babaların günü kutlu olsun.
12 gü
Mekanı cennet olsun. Bugün babalar günü mü farkında değilim. Kaybedeli 4 sene oldu. Seninki gibi kimse arkasından kötü bi yanını demedi. Sanki iyiler erken gider gibi.
Bugün değil haftaya
Ben babamın beni sevdiğini evlendikten sonra anlaşmıştım 1 hafta içinde saçları o kadar beyazlamıştı ki bu beni derinden etkiledi o yaşa kadar ne sevgisini hissettirdi ne ilgilendi bu şekil de anlamakta beni yaraladı
Üzüldüm be bunca sene neden saklamış
Anadolu erkeği sevgisini belli edemiyor kız çocuğuna
Yazık ya bu ne taş kalp
Gel de bu babayı sev
Ahhh ahhh sevgisiz insanlardan nefret ediyorum
O tamamen yanlış. Benim bir mesai arkadaşım var. 44 yaşında hiç sevgi görmemiş bir kadınla evlendi bir oğlu oldu hiç kabul etmediler kadını sonra kadın öldü adam oğlu ile karısının evinde oturdu orada sevgisiz kayınpeder Evi boşalt dedi oğlu ile mecbur baba evine döndü yine aynı sevgisizlik baba evinde devam ediyor
Adama çık şu evden bir ev tut diyorum korkuyor
canım olmanın yaşı yok
Hiç sorun değil
Babalar günü haftaya değil mi?
Allah rahmet eylesin, tüm İYİ Babaların günü kutlu olsun.
Ben sadece önemli bir şey varsa görüşüyorum. Pek aramız yok maalesef😏
Gereksiz bir baba seninki
😅
Bazı insanlar hiç evlenmemeli, hiç çocuk sahibi olmamalı ama oluyorlar işte.
Evet çok doğru
He öyle
🌺 🌺 🌺
Teşekkürler Nutella abi
Eyvallah
Bay_Nutella, babanı kaybetmenin acısını ve özlemini çok iyi anlıyorum. 🙏 Onun gibi dünya iyisi bir babaya sahip olmak büyük şans. Ben de babamla olan özel bağımı her zaman kalbimde taşırım. Babalar Günü, bazen hüzünlü olsa da, onlara duyduğumuz sevgiyi taze tutma fırsatı veriyor. Mekanı cennet olsun. ✨ Tüm babaların günü kutlu olsun! 🕊️
Cevap
1Cevap
Basın sagolsun annene hediye al size babada olmuş
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?