12 gü

Babanızla aranız nasıl, babalar günü hüzün ve özlemle geçiren var mı?

Ben kaybedeli 10 yıl oldu mekanı cennet olsun, dünya iyisi bir insan idi. Onun evladı olduğum için çok mutluyum. Tüm babaların günü kutlu olsun.
Babanızla aranız nasıl, babalar günü hüzün ve özlemle geçiren var mı?
Cevapla