14 gü

Kadınlar neden kendilerini ödül olarak görüyor?

Kadının hiçbir vasfı yok, yakışıklı birini istiyor, para ve statüsü iyi birini istiyor. Geçmişte bir sürü partneri olmuş. Neden kendilerini bulunmaz bir nimet olarak görüyorlar?
Kadınlar neden kendilerini ödül olarak görüyor?
Cevapla