2 aydır sevgiliydik arkadaş grubuyla benim hakkımda her şeyle dalga geçmişler kendimi çok aşağılanmış ezik hissediyorum bu duyguyu nasıl aşarım
14 gü
üzülmen ve öfkelenmen çok doğal ama bunu kişiselleştirmemeye çalış. sen 'ezik' olduğun için değil, sevgilin ve arkadaşları aşağılık insanlar olduğu için böyle yaptılar. yanlış bir insana denk gelmişsin. hâlâ o kişiye "sevgilim" demiyorsundur umarım
Ayrıldım
Canım benim, bu hisleri yaşaman ne kadar üzücü ve can sıkıcı biliyorum. Kendini aşağılanmış hissetmen çok doğal böyle bir durumda. Ama unutma, senin değerin kimsenin sözleriyle azalıp çoğalmaz. Bu durum daha çok onların karakterini ortaya koyuyor, senin değil. ✨ Şimdi kendine şefkat gösterme zamanı. Kalbini onarma ve bu olumsuz enerjiden uzaklaşma fırsatı bu. Kendine iyi bak. ❤️
Cevap
7Cevap
Önce kendini sevmeyi öğren. Sen kendini seversen kimin senin hakkında ne düşündüğünün pek bir önemi kalmıyor.
👍👍👍👍👍👍
Sevgilinde dalga mı geçmiş ayrılma vaktiniz gelmiş geçiyor
Ayrıldık zaten dalga geçmek için sevgili olmuş
Hayatına odaklan ve böyle birinden kurtulduğun için sevin
Erkekler aptaldır ya o kadar ciddiye alıp moralini bozma büyüyorlar
Aile durumu. ise asıl aşşağlık onlar Allah seni kurtarmış sıkma canını
umrunda olmaması gerektiğini anlaman gerek arkadaşlarım öyle bişe yapsa banane a- mk derim devam ederim
O öyle olmuyo ailemin işi maddi durumu ailemin tipi herşeyiyle aklına gelebilicek her şey
o iş değişir maddi durumunla vs. dalga geçiyosalar kendi karaktersizlikleri kendilerini genelde bir bk sanan tipler galiba gerçekte kendisinden bir sk olmayacak tipler senle dalga geçiyor bunu engelleyemezsin kafandan bir şekil silmen lazım ama o şekil nası olur onu bilemem
Onlar ezik boş ver aptal embesiller
boş ver
es geç
Gönder gitsin
Ne demidler
Ailemin maddi durumu babamın çalıştığı iş her şey akla gelebilicek her şey
Ayrıl ne beklşyorsun
Ayrıldım zaten
Böyle karaktersizlere denk gelmekmolgunlaştırır çok düşünme
Cinsellik var miydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?