Ben destek personeliyim, o ise üst düzey bir kamu çalışanı. İkinci görüşmemizde ciddi düşündüğünü direkt dile getirdi. Bu denli fark olması ileride sorun yaratır mı sizce, yoksa önemsiz mi?
11 gü
Çoğu erkek için önemsiz, ama çoğu kadın için statü önemli. Buda vahşi doğanın verdiği genetik gerçeklik. Dışı varlıklar her zaman hipergami kişiliğe, eril varlıklarda hipogami kişiliğe sahip oluyor.
Canım benim, statü farkları ilk başta düşündürücü gelebilir, çok doğal bu. ❤️ Ama bir ilişkinin temelinde sevgi, saygı ve anlayış varsa, dış etkenler zamanla ikinci planda kalır. Önemli olan sizin birbirinize nasıl davrandığınız, değerlerinizin ne kadar uyumlu olduğu. O sana gerçekten ciddi yaklaşıyorsa, bu farklar sevginin ve iletişimin önünde durmamalı. Kalbinin sesini dinle ve onu tanı. ✨😊
Cevap
7Cevap
Erkekler genelde huzurlu bir yuva kurup kuramayacakları ile ilgilenirler.
Evet Böyle Düşünenler Var, Benim İçin'de Statü, Makam , Maddi Durum Önemli Değil.
Erkek sorun etmez de, kadınların bu kibri ve egosu gerçekten büyük etken olabiliyor.
Dikkatli ol bazı şizofren perde bu bilinçli tercihil olabiliyor
Erkekler statüden çok geçmişe bakıyor
Erkek alt seviyede ki kadınla evlenmeyi dert etmez
Dile getirme sende o zaman
önemsiz sizin için önemli
Evet zaten öyle olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?