11 gü

Erkekler için statü farkı önemsiz mi gerçekten?

Ben destek personeliyim, o ise üst düzey bir kamu çalışanı. İkinci görüşmemizde ciddi düşündüğünü direkt dile getirdi. Bu denli fark olması ileride sorun yaratır mı sizce, yoksa önemsiz mi?
Erkekler için statü farkı önemsiz mi gerçekten?
Cevapla