Erkekler neden cinsiyetinden dolayi üstünlük kurar?

Az önce biri bana erkeklerin icat etiği teknolojileri kullaniyorsun, o elindeki telefon erkek icati kullanma dedi birde çok az bilim kadini olduğu için benide aşağiladi bende erkeklere şunu sormak istiyorsum siz şuana kadar ne başardinizda bu bilim adamlarinin sirf hemcinsiniz diye onlarin üzerinden üstünlük tasliyorsunuz? bilim adamlarinin sayisi daha fazla diye kadinlardan daha zeki olduğu anlamina gelmiyor. zeki kadin vardir, zeki erkekte vardir ama ayrica aptallarda vardir bunu sayiyla analiz etmek çok saçma birey olarak bakmak lazim...
Erkekler neden cinsiyetinden dolayi üstünlük kurar?
Cevapla