12 gü

Eşimin arkadaş çevresinin olduğu bu kınaya gitmeli miyim, yalnız kalmaktan çok geriliyorum?

Çok samimi olmadığım ama eşimin çok iyi tanıdığın birinin kızının kınası var bugün. Düğün uzakta olacağı için erkek kadın karışık kına olacakmış. Bu yüzden sanırım davetiye verdiler yoksa ben tanımıyorum kızı fazla.. Gelinin yengesi benim eski arkadaş (dayısının hanımı) bir kaç ay önce aranızda kırgınlık oldu ben çıktım arkadaş gruplarından… Şimdi gideceğim eşimle ama hepsi bir orada olacak ve eğlenecekler ben yalnız kalacağım :/ Eşim de arada arkadaşlarınla dışarı sigara içmeye çıkar.. Hiç ne yapacağım bilmiyorum :/ Gitmeyelim desem olmaz onlar da gelmiş gitsem böyle olacak biliyorum 😏 Gidip bir şey olmamış gibi inadına onların karşısında çıkmak mı ya da evde kalıp hiç görmemek mi 😟

Güncellemeler
12 gü
Çok düşündüm ve gitmedim bugün eşim yalnız gitti.. göya emaneti verip gelecekti şimdi yemeğe kalmış 😏
Eşimin arkadaş çevresinin olduğu bu kınaya gitmeli miyim, yalnız kalmaktan çok geriliyorum?
Cevapla