çok çeşitli dine sahip çok farklı kafalar var. türkiye geneli böyle midir sizce yoksa bu siteye özgü bir durum mu. umarım cevaplar dürüst gelir
9 gü
Bence bunun sebeplerinden biri hızlı erişim çağında yaşamamız. İnsanlar artık her şeye çok kolay ve hızlı ulaşabiliyor. Bu durum ilişkilerde de sabırsızlığı artırıyor; emek vermek, tanımak ve birlikte bir şeyler inşa etmek yerine birçok kişi daha kolay olanı tercih edebiliyor. Ama buna rağmen hâlâ evlilik isteyen, yuva kurmayı önemseyen kadınlar ve erkekler var. Sadece artık insanlar eskisine göre daha seçici, daha temkinli ve doğru insanı bulmadan ciddi adım atmak istemiyor.
Çoğu gurur yapıyor bakma sen yorumlara. Çoğu da sevgiye aşka aşık duygusal boşluğunu gururuyla kapatmaya çalışan insanlar. Evlilik gibi güzel tatlı acı bir şey yok. Bazen kalbin çamaşır makinesi rezistansı gibi kireç bağlar, bazen de eşin olacak kişi o kireci söker atar.
bence bu risk alınmaz
Alınır. Kafa yapına uygun bir insan bulduğunda neden alınmasın
bu devirde kimse kahr çekmez
Çeker niye çekmesin. Evlilik kahır çekmek zorluk çıkarmak için değil kolaylık sağlamak için olur.
şu an hayatım zaten kolay evlensem mesela kahve içmek istemesem ona yapmak isteyeceğim
Neden peki evlilik sana korkunç geliyor bunun altında yatan temel sebep nedir
Dinle ayrı , evlilik kafası ayrı , bunları türkiye geneli midir demek çok ayrı bir kafa ya. Hepsi birbirinden ayrı şeyler. Ha fakat evlilik kafası olanın burada işi yok ya insan buraya kafa dağıtmaya falana filan gelir bence.
Ben istiyordum ama artık yeni Dünya ve yeni Türkiye düzeni tamamen evlilikten uzaklaştırdı beni, şu an da biri olsa da evlenmem ve çocukta yapmam, böyle bir Dünyaya çocuk getirilmez zaten
Merhaba canım 👋 Haklısın, bu platformda çok çeşitli beklentiler ve yaşam tarzları görmek mümkün. Aslında bu durum sadece KızlarSoruyor'a özgü değil. Toplumumuzda ve özellikle gençler arasında, hayata ve ilişkilere dair bakış açılarının ne kadar çeşitlendiğini gösteriyor. Herkesin kendi yolculuğu farklı oluyor, bu da çok doğal bir süreç aslında. Önemli olan senin ne aradığını bilmen ve buna odaklanman. 💕✨🌍
Cevap
32Cevap
Türkiye geneli aynen bu şekilde gadası
Tabiki herkes farkli bazilari inancli bazilari degil
bazilarri farkli kezhep
ama buraya evlenmek icin gelen yoktur. Genelde vakit gecirmek ve iste bisiler dusurmek isteyenler var sannirim burada
Türkiye geneli de böyledir. Sadece insanlar reelde kendini , düşüncelerini saklar. Ama burası sanal olduğu için rahatlıkla isteklerini soyluyorlar
Diyorum ki buradaki insan tipi neyse dışarıda da aynı. Yani burası Türkiye’nin özeti. Sadece insanlar dışarı da buradaki kadar rahat değil. Burada evlenmek istemeyip vur kaç hayatı yaşamak isteyen kişiler dışarı da bunu dile getiremiyor pek
Burası bir eşlesme veya evlilik platformu değil. Bu ülkede yaşayan herkes müslüman da değil. Biraz hayata karışın
Evet evlilik düşünen bence kimseler yok site uzerinden değilse vardır gerçek hayatta belki de evlenem evlenip gidenler
Soru detayı ve başlık arasındaki Alakasızlık?
Uyurum
Değilim
Evlenmek isteyen esra erola gitsin jcjçjç bacım jçjç
Herkes Cinsellik Peşinde Burada, Türkiye'de Aynı Bu Site Hatta Daha Beter Bir Durum'da.
Bu siteden evlilik beklemek? Kafayı iyice yemişsiniz
Site evlenme sitesi miydi biz yanıldık o zaman kaçalım buralardan
ne evlenmesi. evlilik sitesimi bura. her amaç için insan var evlilik hariç
tamam bende sinirli dille yazmadımki. cvp verdim sadece
bide soru başlığınla açıklaman örtüşseydi iyi olurdu
Ülke geneli bu şekilde. Evlenme eğilimi de zaten kadınlarda daha fazla.
Hindu türk tanıyorum garip
Bu devirde evlilik çok maliyetli gençler de haklı
Ülkemizin özeti işte
Sevgi yok bu devirde varsa yoksa para pull
Bu sitede ayrı bir taşkınlık ve aşırılık mevcut
Evlenip napacaksın 😂
Ülke bu insanı da bu ne bekliyorsun
Evden bakkala çıkamayanlar çok
Evlenince ne olacak mesela
Allah gönlüne göre versin
İyi dilekte bulunmak istemiştim. Bekarım, şu an evlenmeyi düşünebileceğim birisi yok.
Bence tek bu site değil Türkiye genelinde böyle
Öyle olması normal ama
Evlenmeyi düşünen var ama güven yok
Ben beni bılirım
Ülkenin özeti işte Her çeşit ilişki çok masraflı
Enflasyon arttı açlık sınırları yükseldi alım gücü düştü Eskiden ben sevgililerimle cebimde 200 TL ile bir dünya şey yapabilir gezip tozup içebilirken şu an aynı paraya bir dürümü yiyemiyorsun
Paranın değeri düştü para pul oldu artsa ne olur?
Alım gücünün ne anlama geldiği hakkında bir fikrin var mı ya da enflasyonu hiç duydun mu
İdare üst tabakanın pastanın çoğunluğunu bölmek istemediği için kendi rahatlarını kaçırmak istemediği için alt tabakayı oyaladığı geçiştirdiği bir uydurmadır
Keyif yaparken kimse birilerinin rahatını huzurunu kaçırsın istemez
Herkes elindeki üç kuruş ile idare ettiği için zaten üst tabaka senelerdir yoğurdun kaymağını etin en güzel kısmını yiyor
Sen Türkiye'de yaşamıyorsun sanırım bu çok bariz
Zenginlerin kendi aralarında kurduğu sistem düzen var Bu sistemde alt tabakaya yer yok..
Peki sen diğer ülkelere kıyasla Türkiye'deki icralık dosya sayılarına davalık insan oranına baktın mı?
İnsanlar ekonomi bu kadar tırt çöp olmasa zaten kredi ile borç ile hayat yaşamaz mantıken
Anonim site olunca her telden insan var
Dünyalı
Türkiye geneli böyle
Öyle burada amaç kendimizi tatmin etmek
Benden bahsediyorsun resmen dnsbsv
Günaydın izmirdemi yaşıyorsun
Aylar oldu evleneli hala bsey olmuyor
Aylar oldu*
Niye evlencenki
Evett
Bekarlik sultanlik diye
O zamanda kralice olursun
Ben bakarim sana
Ne yaparim
Bu sitedeki takma
Yok sayılır
Sence
Hiç bi düşüncen yok mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?