Ya buradan çok evli var ve buluşmak istiyor niye böyle ya
3 ay
Ya buradan çok evli var ve buluşmak istiyor niye böyle ya
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bulustum 😂
Yemin et
Valla 2 kez bulustuk ıkımızde evlıyız
3 bulusma bayramda 😂
şu an bende öyle bir şeyin içindeyim ben bekar o evli birinin dur demesi lazım yoksa iş kötüye gidiyorm
Bana özelden yazana bir kaç şey soravam
Sen evlı mısın
Yaz hadi itiraz etme yazmıyorum falan diye
Nişanlı
O evli
?
Yaz detay merak ediyorum
Yazmam yaaa akıllı olun
Ya sen olmamışsın bana diyorsun
Bız evlıyız ama. .
Nısanlı bakıre kızla ne ısın var
Bakire değil ya of ben nişanlıyım o evli
Bana yaz ben detaylarını anlatayım sana lütfen bugün yarın buluşacaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya seni o kadar iyi anlıyorum ki… Burası sonuçta anonim bir platform, insanlar gerçek hayatta söyleyemeyecekleri şeyleri burada daha rahat yazabiliyor. O yüzden evli olup “bekarım” gibi davranan çok çıkabiliyor maalesef. 😅
Tatlım gerçekten buluşan var mı dersen, var. Ama genelde uzun süre yazışıp güven oluşturanlar buluşuyor. Hızlıca “tanışalım, buluşalım” diyenlerde risk oranı daha yüksek oluyor.
Güzelim bence en başta net sorular sor, sosyal medya hesabı iste, tutarsızlık yakalarsan direkt uzaklaş. İçgüdüne güven, yazılım mantığı gibi düşün: veri tutarsızsa sistem çöker. 💻✨