10 güİkisi de eziktir. İkisinin de kişiliği, duruşu yoktur. Anneci olan erkek her zaman eşini ezer, annesine düşkün bir çocuktur. Anneci erkek zaten annesiyle evli olduğu için neden evlenip annesinin üstüne kuma getiriyor hiç anlamam. Hanımcı erkek annesini eşi için ezmez ama eşine itaatkardır, eziktir o yüzden ben ikisini de doğru bulmuyorum ama erkek eşini annesinden daha fazla sevmek zorunda. Erkekler annelerine hadlerini bildirseler, bu kaynanalar bu kadar terbiyesizlik yapamaz. Karısı için karısını üzen hadsiz annesini dövmeyecek olan erkek evlenmesin. Erkek eşine sahip çıkmak zorunda. Anne oğlunu doğurup büyütünce onun işi artık biter. Anne geçici, eş kalıcıdır. Anne çocukluk bitene kadar, eş ömür bitene kadar lazımdır. “Anne bulunmaz, eş bulunur” diye anneyi eşe tercih etmek, fransiyumu altına tercih etmek kadar aptalcadır. Fransiyum altından daha az diye altından daha değerli olmaz çünkü değeri sayı değil nitelik belirler. Anne oğlunu karısı için doğurup büyütür, oğlu evlenince asıl sahibine teslim eder. Artık ona susup oturmak, uzaktan izlemek düşer. Gelin adayları kaynananın gözünü en başından korkutmalı, soğuk ve sert olmalı. En başında yüz verirseniz tepenize çıkarlar. Kaynananıza soğuk olup eşinizi manipüle edin; mutluluğun formülü bu. Çünkü maalesef Türk erkekleri çocuk gibiler, olgunlaşmıyorlar; sizi elin kadınına ezdirirler. Bu yüzden sizi değil, annelerini savunurlar.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Anneci erkeği ne yapayım? Annesini sevmesin demiyoruz da evlendikten sonra aradaki bağ artık gevşiyor erkeğin karısına yanaşması gerekiyor. Şahsen benim oğlum olsa darlamam o kadar evlensin gitsin karısıyla yaşasın işime gelir benden uzak olması
227 Yorumla- 10 gü
inş evlenemezsin çok konuşma bu arada
- 10 gü
Sizi bu egolarinizla kim ne yapsın ulan hasta etmeyin insanı
- 10 gü
insan karısını da sever annesini de sever hatta annesini de sever siz kimsiniz sizi hangi erkek ne yapsın?
- 10 gü
@Umutreymondson Okuduğunu anlamıyor bana satasiyor ya, lan ben annesini sevmesin mi diyorum? Her firsatta anne anne diye aglayan erkegin bana zarar vermekten baska ne etkisi olabilir. Sen sürekli baba diye aglayan kizla birlikte olmak ister misin? Cevabi ben veriyorum istemezsin o sebepten konusma bence. Annesini haksiz yerde savunan sürekli onu benimle karsilastiran ya da annemin oldugu gibi olsun bu sefer diyen erkeklerden bahsediyorum. Anneci kelimesinin anlamini ogren sonra konusalim
- 10 gü
Okuduğumu anlamıyor muyum?
- 10 gü
Türkçe hocası mi kesildin başıma?
- 10 gü
Ne diyorsun sen ya annem haksız olsa da olmasa da savunurum ben boş konuşma
- 10 gü
@Umutreymondson sen ne kesildin başıma da görüşümün altına atlayıp kötü yorumda bulunuyorsun? Annen haksız olursa savunursan git sessiz çekingen haksızlığın altında kalan bi kız bul onunla mutlu mesut yaşa 🤣
- 10 gü
Ya tamam hadi git ya egolarinla baş başa bırakıyorum seni senden öğrenecek değilim hiç birşeyi
- 10 gü
Ne oldu bana yazmişsin bildirim geldi sonra yazdığın şeyi silmişsin?
- 10 gü
@Umutreymondson yoo silmedim duruyor hâlâ
- 10 gü
Ben yabancı kızlardan yanayim sizin gibi herşeye laf söylemiyor onlar çok konuşma hadi gülüyor birde
- 10 gü
Deli misin sen ne gülüyorsun?
- 10 gü
@Umutreymondson tamam kanka Allah gönlüne göre versin hakettiğini hadi bye
- 10 gü
Annem hiç bir zaman haksız olamaz olmadı da siz kimsiniz de haklı olacaksınız?
- 10 gü
@Umutreymondson evet ben haksızım sen haklısın
- 10 gü
Doğru düzgün karakteri olan kız evlendiği erkeğin annesine saygili davranır zaten sen ve senin gibilerde sevgi saygı karakter ve namus ne arasın yoldan toplarlar anca sizi veya başka erkeklerin altından tek tek çıkarıp toplarlar
- 10 gü
@Umutreymondson doğru konuş bak benimle hayatını bilmediğin insanların namusuna ailesine laf etme.
- 10 gü
Kankan da değilim sen böyle her önüne gelen erkeğe kanka dersen hayat boyu bekar kalırsın zaten.
- 10 gü
Neyse moralim çok bozuk kalbini kırmak istemiyorum
- 10 gü
Kusura bakma çoğunuz aynısiniz hangi kızla konuştuysam hepsi sizin gibiydi sen doğru konuşursan bende doğru konuşurum ben hiç kimseye durduk yere kötü bir şey söylemem ben sizin gibi değilim öyle trip atmiyorum herkese canım sıkkın zaten
- 10 gü
Moralimi bozma benim
- 10 gü
@Umutreymondson lan yürü gitt her kese sataşiyor ya delimisin nesin oğlum
- 10 gü
@ilaysslol canım sende ona bakma biraz değişik tip önüne gelene saydıriyor engellicem şimdi onu da
m 11 güİkisinin dengesini sağlayabilen erkek. Ama ben annesi ve kız kardeşlerini seven değer veren erkek isterim. Çünkü öyle erkekler hayatlarına giren kadınların değerini de biliyorlar üzmüyorlar
120 Yorumla- 11 gü
Haklısın. O kız onun için ailesini bırakmış, ona tutunmuş bunun kıymetini bilse Zaten sorun çıkmayacak da..
- 11 gü
Günümüz erkekleri öyle Zaten bugün çok ilgiliyken yarın yabancı biri gibi mesafe koyabiliyorlar bu yüzden erkeksiz hayat kafan rahat
- 11 gü
Anlamak zor.
- 11 gü
İlgili adamı maymun ettiğiniz için olmasın sakın 😄
- 11 gü
@Hassasdokunus ne alakaaaa
- 11 gü
İlgi verdiğine pişman ediyorsunuz erkeğe saygısızlık görünce erkekte mağazasına çekiliyor senden gelecek iyiliğin Allahtan gelsin diyerek
- 11 gü
Mağaza değil mağara😄
- 11 gü
@Hassasdokunus mağradan gelicekse hiç gelmesin zaten mağra adamı ile yapamayizz
- 11 gü
Siz kimseyle yapamazsınız bu fikir yapısıyla😃
- 11 gü
@Hassasdokunus abartma çok anneci olmasın diyoruz ve haklıyız bunun kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum
- 11 gü
Günümüz erkekleri öyle Zaten bugün çok ilgiliyken yarın yabancı biri gibi mesafe koyabiliyorlar bu yüzden erkeksiz hayat kafan rahat.
Ben zemherinin bu lafına demiştim sende haklısın demiştin - 11 gü
@Hassasdokunus zemheriye katılıyorum ben zaten sen diyorsun bu fikir ile kimse ile yapamazsıniz o ne alaka işte
- 11 gü
Hiç düşünüyor musunuz ne yaptım da bu adam ilgiyi kesti
- 11 gü
@Hassasdokunus ilgisini kesen biri olmadı hiç o yüzden düşünmüyorum.
- 11 gü
Sen 20 yaşıdaymışsın pardon büyük sandım ergenlikten çıkınca konuşuruz
- 11 gü
@Hassasdokunus haha çok komik dayı.
11 güHanımci eğer anneciyse gitsin annesiyle yasasin
213 Yorumla- 11 gü
Eyvallah kral Vajdbajdjsnsnxmx
- 11 gü
@Umutreymondson e yani? Anne kuzusuysa annesiyle yaşamaya devam edebilir. Niye zoruna gitti sende mi annenin etekleri altından çıkmıyorsun?
Hiçte boş değil abicim yeni aile kuruyorsunuz tabiiki annenize saygı duyun sevin ama anne kuzusu da olmayın hadi ikile - 10 gü
S*kerim yapıcağin yorumu ha senin ne demek annenin eteğinin altından çikmiyorsun? Sana haddini bildiririm bak he
- 10 gü
insanın kafasını bozmayın
- 10 gü
Düzgün konuş sana ne ulan !
- 10 gü
En azından hayat kadını gibi davranmıyor herkes senin gibi
- 10 gü
Kezbana bak
- 10 gü
inş evlenemez senin gibiler çok konuşma boş yapma
- 10 gü
Bu platformu bana mahvettirtme
- 10 gü
Sg ya
- 10 gü
@Umutreymondson ne diyorsun sen ya terbiyeni takın herkesin kendi görüşü karışamaz sövemezsin.
- 10 gü
@Umutreymondson senin olmayan beynini saparim geri kafalı aptl
Annenin etekleri altından çıkmıyorsun demek himayesi altından çıkmıyorsun demek ne anladın o kıt beyninle bilmiyorum da neyse.
Hayat kadını diyor bana aw kendi görüşümü belirttim diye abicim herkes senin bacın gibi mi? Niye kudurdun bu kadar anne kuzusu olduğun için mi? Ki öyle gibisin
Hiç bir bkm yapamazsın defol şimdi yazma daha allahın at hırsızı
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Balımmmki, bu konuda dengeyi bulmak en güzeli tabii ki. 💕 Bir erkeğin annesine saygı duyması çok değerli ama bu durum evliliğini veya ilişkisini gölgede bırakmamalı. 👫 Eşimle ben de bazen böyle denge konularını konuşuruz. Asıl önemli olan karşılıklı sevgi ve saygı çerçevesinde sağlıklı bir ilişki kurabilmek. Unutma, sağlıklı sınırlar her zaman mutluluğun anahtarıdır. ✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
- Aile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı.
11 güİkisini de ayrım yapmadan sevebilen erkek diyorum.
10 Yorumla Once birini bulunda hanimcisi annecisi eksik kalsin kücük hanim
21 YorumlaAnnem benim için bu dünyadaki en değerli kadın.. Anne sevgisi hiç bişeyle ölçülemez.. Gelecekte eşim olacak kişi de benim için en değerli kadın olacaktır.
Yani bendeki sevgi hepsini sevebilecek kadar fazla10 Yorumla
11 güİkisinide dengede tutan sınırı aşmayan erkek her zaman daha iyidir
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 952 cevap paylaştı. Hanımcı olması daha mantıklı geliyor. İnsan ailesini seçemiyor ama hayatına alacağı insanı seçiyor. Seni sen olduğun için sevene daha yakın olmak en makulu.
20 Yorumla
10 güÖnceden hanımcı erkeklere ayar oluyordum gerçekler öyle değilmiş şimdi de ben hanımcıyım 🩷🫅🏻
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 474 cevap paylaştı.
11 güEvlenene kadar anneci olabilir sıkıntı yok evlendikten sonra hanımcı olmalı.
10 Yorumla
11 güAnnesine değer vermeyen kimseye değer vermez bence
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 619 cevap paylaştı.
11 güİkisi arasındaki dengeyi kimseyi kırmadan koruyan erkek favorimdir.
10 Yorumla Annesininde hanımınında değerini bilecek adam aksi yürümez
10 YorumlaDengeyi koruyan ve bu dengeyi iki tarafa hissettiren erkek
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 635 cevap paylaştı. trip atmayan erkek küsmeyen erkek. eşinin arkasında duracak adam!
21 YorumlaAnneci erkekten bı cacık olmaz hemen kaçın geç olmadan 😅😅
14 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
10 güElbette anneler baştacı ve kıymetli.
Annesini de sevsin ama eşini de arka plana atmasın, ezdirmesin.
Denge önemli burada.00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 güAnneci kadin ya da erkek sıkıntıdır.
Orta yolcu olmali
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 güAnneci bi eski sevgilim vardı ama çok fazla anneciydi başka seviyede
26 Yorumla
Cevap sahibi11 güVar mı seninde denk geldiğin nasıllardı
Cevap sahibi11 güKimi tanıyorsun ki
Cevap sahibi11 güNaptılar ki
- Aile & Toplum konusunda 537 cevap paylaştı.
9 güKarıya hizmet vatana hizmettir
12 Yorumla- 9 gü
Ama. Karı yok işte
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
11 güDengeci erkek hep derim erkek terazidir diye
16 Yorumla- 11 gü
Düzeltmek lazım
- 11 gü
O zaman esselaa
- 11 gü
😂😂😂
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
11 güHanımcı erkek
11 Yorumla
10 güAnneci değilde ailesine bağlı olsun, eşine da saygılı ve sevgili olsun
10 YorumlaHanımcı olmak daha iyi
Ama annelerimizde canımızdır10 Yorumla
11 güSadece eşine ayak uydurup mutlu eden erkek gerçek erkektir
10 Yorumla
11 güHanımcı erkek yenir yutulur
47 Yorumla- 11 gü
@cappypalpi hangi anlamda dedin bunu
- 11 gü
Sen hangi anlamda anladın amca
- 11 gü
Anlasam sana açıkla demezdim ufaklık 😊
- 11 gü
Hanımcı olanı severim demek istedim
- 11 gü
T. akipp atar mısın lütfen 🙏
Şimdiden tşkler 😊👍 - 11 gü
Atamam amca rica ederim
- 11 gü
Bende rica ederim ufaklık 😊
İyi geceler
5 güHanımcı erkek daha iyi anneciden kaçın
10 Yorumlaerkek dediğin biraz hanımcı olcak
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 975 cevap paylaştı.
11 güİkisini ortalayan olsun
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. İkisi de birbirinden beter
10 Yorumla
10 güBoş yapma herkes hanimci olacak diye bir şey yok rollenme
00 Yorumla
11 güBen eşime kul köle olurum.
11 Yorumla
11 güKomik erkek
11 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 gühanımcı erkek adamdır
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 güHanımcı tercihim olurdu
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 güGenelde hep hanımcılar
10 YorumlaHanımcı tabiki
20 YorumlaNe hanımcı ne anneci denge şart
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 610 cevap paylaştı. Ben ikisi de değilim
20 Yorumla
10 güHanımcı
10 YorumlaÖncelik hanımcı
10 Yorumla
11 güKendi olabilen erkek.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 524 cevap paylaştı.
11 güHanımcı yım
10 Yorumla
11 güHanımcı olsun
10 Yorumlaİkisinin de dengesini koruyan erkek
10 Yorumla
11 güHanımcı erkek
10 Yorumla
11 güArabacı erkek
10 Yorumla
11 güHanımcı erkek
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Hanımcı erkek
10 YorumlaE- hiçerkek
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Her ikiside eşit
10 Yorumla
11 güHanımcı alayım
11 Yorumla
11 güAnaci erkek
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 511 cevap paylaştı.
11 güHanımcı
10 Yorumla
11 güZor soru
11 Yorumla
11 güİkisi de sıkıntı
118 Yorumla- 11 gü
Ben ikisi de olamıyorum bilemem 😁😁
- 11 gü
Hanımım kocacı olursa belki😅😅
- 11 gü
Diyosunnn yerim o hanımı 😘😁
- 11 gü
Çok tatlısın
- 11 gü
Rica ederimmm, hanımım sen olsan keşke 😅😅
- 11 gü
Niyeee hanimci olurum ne güzel işte yehshejeej
- 11 gü
Seni buldum bırakmam 😁😁😘
- 11 gü
Şaka yahu kızma 🥰
- 11 gü
Bal küpümsün😘
11 güNormali yokmu aa
15 Yorumla- 11 gü
Var var
- 11 gü
Varrr
Hanımcı olsun ne o öyle bebek gibi.
10 Yorumla
10 güHanımcıııu
10 YorumlaHanımı erkek 😏🙂↔️
10 YorumlaTabikide hanımcı
10 Yorumla
11 güHicbiri
10 Yorumla
11 güİkiside kötü
08 Yorumla- 11 gü
Sevmem. Benim karakterime ters kimse icjn kimseye haksızlık etmem.. herkes yerini yurdunu bilecek
- 11 gü
Tabikide canım mutlaka öyle olacak da ben evde kaldım yaş 30 gelen giden yok 😁🤠
- 11 gü
Ahaha yüzüme vurma sende zalım kız 🤠😁
- 11 gü
Eyvallah tacı🤠
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer