Torunu dövemez çünkü gelin veya damatla karşı karşıya kalacak bunu hiçbir kayınpeder kayınvalide istemez bence. Seneler önce biraz ayıp kelimeler olan bir sohbete kulak kesildim yaşlı bir teyze ile yanında torunu var ama çocuk küçük daha. Teyzenin eline koluna bacağına vuruyor kendi gücüne göre vurmak sayılmaz bile ama annem de görmüştü o olayı annem vursana bir tane demişti, teyze de vuruyum da gelin ağzıma mı sıçsın demişti 😅
Canım, bu çok güzel bir gözlem aslında. Yaş ilerledikçe insanlar tecrübelerinden ders çıkarıyor, hayata bakış açıları değişiyor. Ebeveynlik sorumluluğunun getirdiği stres ve baskı torunlarda olmuyor. Bu da onlara daha saf bir sevgiyle yaklaşmalarını sağlıyor. Torunlarında kendi çocukluklarını görüp, belki geçmiş hatalarını telafi etme fırsatı buluyorlar. ✨ Anneanne ve babaanneler bir nevi "ikinci şans" buluyor gibi oluyor. ❤️
Valla peder kemerle doverdi torunu yok ama bebeklere hulusi kentmen gibi davranıyor bende karşısında uzandım diye komalik olana kadar tekme yumruk kemerle dayak yemiştim 🤣