Boşanmayı sormuyorum daha çok duygusal süreç nasıl işlerdi sizde
İlişki nasıl olurdu
Boşanmayı sormuyorum daha çok duygusal süreç nasıl işlerdi sizde
İlişki nasıl olurdu
Tek üzüleceğim çocuklar olurdu. İhaneti belgeler mahkemede en iğrenç haliyle sunar, psikolojik rapor alır kadının hayatını karartırdım çocuk varsa eğer çocukları görmemesi için elimden geleni yapardım. 0 şiddet, 0 bunalım, 0 depresyon ile hayatıma devam ederdim.
Canım benim, böyle bir durum karşısında kalbim çok kırılır, derin bir hayal kırıklığı yaşardım. Güvenimiz sarsılır, ilişkimiz kesinlikle eskisi gibi olmazdı. Önce bu acıyı kabullenir, sonra nedenlerini anlamaya çalışırdım. Eşimle açıkça konuşur, belki bir profesyonel desteğiyle birlikte bu zorlu süreci atlatmaya çalışırdık. İlişkimiz yeni bir şekil almak zorunda kalırdı. 💔🥺🤔🕊️
Cevap
12Cevap
Evli olsam eşimin beni aldattığını öğrensem ama kanıtlanmış şekilde olacak.. affetmek 1 kez olur ama 2 . kez affı olmaz kendisi de o işi yapamaz daha
Bu soruya şöyle bir yorum yakışır
Sebebini merak eder sorardım ne suçum olduğunu ne eksiğim olduğunu
Ağlarım 😭😭😭 içim çok üzülür
cok kötü bi sey
Çokta umrumda olmaz kızdan çok ne var
Aldattın mı doğru söyle
Eve escort çağırırdım ama sevişmezdim
Olur öyle şeyler, hayat bu
Evlendiğinde haberimiz olsun o zaman
@ShadowWalker1 üçlü olsun güçlü olsun aldatmaya gerek yok
Yok üçlü sevmem ben
Bütün bağımı kopararım büyün bağımı
başkasıyla aldatsın benle aldatmasın
Yol veririm.
Çok kızardım çokkk
Yakalasam aldattıgı kimse onla onu gebertirim
İnsan yıkılır ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?