Selanik göçmeni Pomak'ım. Kendim gibi göçmen biriyle evlenmek istiyorum.
Vatandaşlığım yok çünkü eski gelenlerdeniz. Olsun isterdim ama o ayrı.
Vatandaşlığım yok çünkü eski gelenlerdeniz. Olsun isterdim ama o ayrı.
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bizim burada Pomak çok hatta Pomakköy diye köyleri bile var
Nerede
Manitanın bir ilçesinde
Manisa demek
Hiç bilmiyordum hoşuma gitti, bir gün oraya uğramaya çalışacağım.
Pomakça çat pat kelimeler biliyorum ama işte anneannemlere öğretmemişler o yüden bizede geçmedi, hoş pek konuşan yok ne bulgarca ne pomakça artık çok çok az.
Burada epey yaygın konuşuyorlar tanıdıklarım da var
Kızları da çok güzel oluyor
Yaa ne güzel, bizim pek kalmadı
O zaman ben manisalı aday arayayım 🤣🤣🤣
Teşekkürler güzel bilgi için
Tabiki balkan kızları başka
😂😂hemen pomak birini bulalım sana
Var yani tanıdığın 🤣
Rica ederim evet gerçekten çok güzel oluyorlar renkli gözlü filan
Doğru 😅
Koyu yeşil göz beyaz ten benim
Evet var 😂
Beyaz ten gerçekten çok çok etkileyici
Eig için teşekkürler
Rica ederim
❤️❤️
benimde babaannem pomak
Göçmenlerle evlenilmez ya sizin var ya istekleriniz talepleriniz bitmiyor Her şey istiyorsunuz çok fazla masraf yaptırıyorsunuz ya
Neden deneyimledin mi ki
Bir dönem İzmir'de yaşadım ve orada birçok arkadaşım göçmendi çok fazla göçmen düğününe gittim gerçekten de taleplerin arka arkası kesilmiyor Ben olsam pes ederdim yani
Yakın mıyız seninle acaba?
Ne gibi
Yaşadığın yer olarak
Bilmem
Neredesin sen?
İst.
Ben de öyle.. neresinde? :)
Seni Van'a gelin yapcam
Aman allah korusun
Göçmen kızlar genelde hırt meraklısı olur hayret
Pomak ne oluyor
Nerelisin şehir olarak
Bursa
İş güç?
Doktorum. Siz?
Astronot
Hayırdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar