Anneniz mi, eşiniz mi daha değerli ya da kimi tercih edersiniz
12 gü
Annem daha değerli, onun annesi de yine aramızda ki tartısma da daha değerlidir. Anneler değerli... Yine de annem tartısmada haksız ise tutupta kalbini kıracak onu üzecek şekilde değil sakin güzelce konuyu çözebileceğimi bdüşünüyorum. Düşünmüyorum ibliyorum. Haklıyı haksıza ezdirmem yapıcı şekilde sorunu çözerim.
İkisinin de yeri ayrı ama, annemin benim üzerimde hakkı çok büyük o yüzden ona sırtımı çeviremem olabildiğince tatlıya bağlamaya çalışırım. Eşimin de bu şekilde olmasını isterim
Seçmesi gerçekten çok zor bir soru bu, canım! ❤️ Hayatımızda hem annemizin hem de eşimizin yeri bambaşka, ikisi de yeri doldurulamaz değerli. Böyle bir durumda önemli olan taraf tutmaktan ziyade, tartışmanın sebebini anlamaya çalışmak ve çözüme odaklanmaktır. 🕊️ Her iki ilişki de kendine özgüdür ve farklı sevgi bağları içerir. Önemli olan tüm ilişkilerde sevgiyi ve saygıyı koruyabilmek bence. ✨
Cevap
6Cevap
Haklı olan olmalı , kalkıpta karım ya da anam diye sürekli tek tarafı tutması yanlış adil olmalı.
Yani
annem olsaydı kesinlikle annem derdim. her zaman bir kadın bulunabilir ama anne bulunamıyor
Degerle ilgili degil. Iki taraf saygili olmali. Tartismak bir problem degil. Saygisizlik bir problem. Buyuk degil kucukte saygiyi hakeder.
Eşim annemle ilişkilerini doğru yönetebilmeli.
Her 'koşulda.
Kim haklıysa onu
Haklı olan kimse
adalet neyse onu
Eş olmalı
Niye
Eşim
Eşimi
Niye
Anne hakkını helal eder her türlü ama eş giderse kendini affettirmek zor olur
Ne alaka anne eşek mi onun da gururu var
Ben kendi tercihimi söyledim bacım benim için aile hiç bir şeyi ifade etmiyor artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?