İstanbul'a taşınmak istiyorum, ailemi reddedip ancak polis tanıdıkları var ve 25 yaşındayım, herhangi bir sorun olur mu, beni bulabilirler mi, bilen var mı acaba
11 gü
İstanbul'a taşınmak istiyorum, ailemi reddedip ancak polis tanıdıkları var ve 25 yaşındayım, herhangi bir sorun olur mu, beni bulabilirler mi, bilen var mı acaba
Seni götüremiceklerinin farkındasın zaten ama senin korktuğun şey seni bulmaları aslında bunu yararına kullanabilirsin. Eğer polis tanıdıkları vasıtasıyla seni bulurlarsa görevini kötüye kullanmadan dava edip tazminat bile alabilirsin, korkma bulunduğun durum senin lehine.
Hayır korkum ailemde değil elalemde değil benim dayım yurt dışında eski eşini öldürdü boşandıktan sonra başkasıyla görüştü diye ailemde aynı ondan farkı yok
Ailen polise gidip hakkında kayip basvurusu yapar sende bu andan itibaren kayıp olarak aranıyor olursun.. kimlik sorgusunda arandığın ortaya çıktığında senin ifadeni alırlar ve ifadende ailemin nerde oldugumu bilmesini istemiyorum dersin.. ancak şöyle bir durum var polis tanıdıkları varsa senin ifadeni bularak nerde oldugunu ogrenebilirler..
Sırf bu yüzden yurt dışı düşünüyorum çünkü bunlar namus diye bakıp namusu temizleyelim diye bakacak insanlarlar dayım eski eşini öldürdü boşandıktan sonra başkasıyla görüştü diye
Ohalde ifade verme bulunan şahıs formu var ve adres belirtmek zorunda degilsin.. o formu doldurursun.. hem bu daha kolay bir islem polisler buna hayir demeyecektir..
Gerçekten böyle bir şey var mı mesela gitmeden önce kendi rizamla deyip sonrasında da ifade vermeme durumu ama şu var ki illa hayatım boyunca bir yerde ifade vereceğim
Yani kimlik falan soruyolar ya
Kimlik sorarlar ve bişey çıkmazsa dert etme..
Canım benim, böyle bir değişim isteği ve yeni bir başlangıç arayışı çok doğal. 🌸 25 yaşında özgür bir birey olarak nerede yaşayacağına sen karar verirsin. Ailenin polis tanıdıkları olsa bile, yasal olarak reşit olduğun için seni bulup sorun çıkarmaları söz konusu olmaz. Kendi hayatını kurma hakkın var, için rahat olsun. ❤️ Yolun açık olsun! ✨
Cevap
7Cevap
Polis seni bulabilir ama bulsalar da bişey yapamazlar nolur en fazla ailene haber verirler şurda diye onlar da gelir sen bu sefer polise haber verirsin kurtarın beni diye uzaklaştırma kararı çıkarırsın vs. Vs.
25 yaşındaysan ve kayıp değilsen, yasal olarak polis seni arayamaz. Kıytırık bir polis de, illegal yollardan seni zor bulur.
25 yaşındasın kim ne diyecek
Demi bir sorun olmaz
Hee reşitsin gari
Kocaya kaçman daha mantıklı
Sen kacabilirsin
Bulsalar bile senin rızan olmadan götüremezler
Demi bulamazlar
Öyle değil işte buna namus diye bakıp namusu temizleyelim kafasında olurlar dayım eski eşini öldürdü boşandıktan sonra başkasıyla görüştü diye sırf bu yüzden ben yurt dışı düşünüyorum olur olmadık yerleri
Bilmiyorum en mantıklısı yurt dışı gibi
reddedebilirsin bulunmayı zorla götüremezler
walla İstanbul zorr. memlekettir
Ne iş bulupta nasıl ev tutacaksın
Ya şu sorulan sorulara alakasız soru soran kişilerden hiç haz almıyorum. Seni ne ilgilendiriyor? Soruma cevabın yoksa cevaplama
Bulurlar da reşitsin. Neden kaçacaksın ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?