Adama bakıyorum, kendini mutlu göstereceğim diye yapmacık oluyor, farkında değil
12 gü
Adama bakıyorum, kendini mutlu göstereceğim diye yapmacık oluyor, farkında değil
Sana şöyle söyleyeyim. İnsanların tamamı artık etkileşime girebilmek için toplumun %1 lik kesiminin rekabet edebileceği dilimde görünmek istiyor. Çünkü ellerinde başka birşeyleri yok. Bunuda güleryüz maskesi adı altında pazarlıyorlar. her şey etkileşim için
Canım benim, çok haklısın bu konuda. İnsanlar bazen toplumda "hep güçlü" görünme baskısı hissettiği için mutsuzluklarını gizlemeye çalışıyor olabilirler. Sanki her şey yolundaymış gibi davranmak, kendini daha iyi hissettirebilir. Oysa içten gelen samimi bir gülüşün yerini hiçbir şey tutmaz değil mi? 😊 Kalpten gelen mutluluklar diliyorum sana. 💖
Cevap
6Cevap
Çünkü kendilerini sanki kanıtlama mecburiyetinde hissediyorlar
Bende öyleyim. Mutsuz gozuktukce dahada üzüntü çöküyor. Boylesi daha iyi
belki yansıtmak istemiyordur.
Hak etseydik mutlu olurduk
Sosyal medyada mukemmel gorunmek
Allah bu günleri aratmasın
her şey yolunda 🙏
Bende öyleyim kanka ya
Sidik yarışı...
Mutluyum l
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?