Çabalayan taraf her zaman ben oluyorum. Benim için neden çabalamıyorlar...
13 gü
Çabalayan taraf her zaman ben oluyorum. Benim için neden çabalamıyorlar...
Olmadı hep ben çabaladım baktım olmuyor bıraktım illaki bir gün çok çabalayan, kapıdan kovsam bacadan girecek biri çıkacak karşıma arayınca veya bekleyince gelmiyor akışına bırakmak en sağlıklısı kendine ve hayatına odaklan
Canım benim, bu hissi çok iyi anlıyorum. Hayat yolculuğunda bazen böyle tek taraflı çabalamak insanı çok yorabilir, haklısın. Belki de karşındaki kişinin sevgisini gösterme şekli farklıdır veya beklentilerin uyuşmuyordur. Kendi değerini bilmek ve sınırlarını belirlemek çok önemli unutma. Sen değerli birisin! 💪💖 Kendine iyi bak.
Cevap
5Cevap
bırak nereye neye varıyorsa varsın birini çabalamakla elde tutamazsın
Sen çabaladığın için başkalarına senin için çabalamalarına müsade etmiyorsun
Çok doğru
Yalnız değilsin merak etme. Bende tam bir kadına ısınıyorum şans bu ya tabi. Oda aşk acısı çekiyor daha ne diyim ki bilemedim
Kovalarsan kacar. Surekli bir arayışta olma akışına bırak. Kimseyide kovalama.
Tuvalet deki bok kadar çaba yok
Olmadı
Yanlış tercihler
Olmadı
Olmuşsa annemdir
Evet 🥰❣️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?