12 gü

Yalnızlık duygusu ve evliliğimdeki yabancılaşma ile nasıl başa çıkarım?

Bir insan bu kadar yalnız bırakılmamalı ben eşim var ama yok evin içinde iki yabancı gibiyiz hiç arkadaşım yok akrabalarda hep insanı düşse arıyor ben aramadan tek bir Allah'ın kulu beni arayıp sormuyor hiç kimse beni önemsemiyor ne yapmalıyım hiç bilmiyorum
Yalnızlık duygusu ve evliliğimdeki yabancılaşma ile nasıl başa çıkarım?
Cevapla