16 gü

Ortaokul mezunu olduğum için yargılanmamla ve eğitim eksikliğiyle nasıl başa çıkabilirim?

Babam öldükten sonra evin bütün yükü üstüme kaldı ayrıca evimiz de kira bu yüzden okuldan ayrılmak zorunda kaldım liseyi bile bitiremedim erkenden çalışmak zorunda kaldım insanlar ortaokul mezunuyum diye beni yargılıyorlar çok sıkıldım bu durumdan artık insanların hayatımı bilmeden yargılamasından çok sıkıldım
Ortaokul mezunu olduğum için yargılanmamla ve eğitim eksikliğiyle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla