Soru : karşı cinsiniz ile normal bir arkadaşlık kurabiliyor musunuz?
Kadın erkek arasında normal, temiz dostluk ve arkadaşlık sizce mümkün mü?
Soru : karşı cinsiniz ile normal bir arkadaşlık kurabiliyor musunuz?
Real hayatınızda karşı cinsinizden arkadaşlarınız var mı? Kimi insanlar kadın erkek dostluğuna/arkadaşlığına inanmazken kimi insanlar da buna inanıyor ve güzel arkadaşlıklar ediniyor. Çok sıkı fıkı bir arkadaşlıktan bahsetmiyorum, sade ve anlaşılır dozunda ayarında normal bir arkadaşlık. Peki sizin düşünceniz nedir bu konuda?
Benim kadın/erkek olarak bir çok arkadaşım mevcut. Ve hepsi ile de normal temiz arkadaşlıklara sahibiz.
Peki sizin realdeki kendi durum ve değerlendirmeniz nedir?
(Argo yasak!) teşekkürler.
Her iki cinsinde ilişkiyi nereye oturtacağı çok önemli.
Bireyin arkadaş kavramına bakış açısı da önemli çünkü, erkek cinsinin arkadaş olarak kodladığı kişilerle paylaşım dağarcığı oldukça geniş. Duygusal paylaşımların ötesinde tüm zaman dilimlerini birbirleriyle geçirebilir durumdalar.
Bu bakış açısı düşünüldüğünde karşı cins ilişkiler için kanun koyucu kesinlikle kadın olmalıdır zira;
Erkek koyduğu kanunlara riayet etmekte zorlanır.
😀 abicim çok derin düşünüyorsunuz. Sabah akşam beraber durmadan yazışan bir arkadaşlık değil. Keza kız arkadaşlıklarda da dahi bazen böyle bir şey yok. Bilemiyorum hep bir bir arayış var gibi konuşuyorsunuz.
Derin olsan kabahat olmasan kabahat, günaydın.
Mümkün değil bu gerekirse çalışmasın otursun evinde ben bakarım ona maaşım oldukça yüksek erkeklerle sohbet bile edemez Türk'üm ben bizim adetlerimize ters konular bunlar
Sen ne diyorsun bu fikrime?
Ich bin Klempner evet cevabın nedir peki
Esin düşünsün diyorum 😀
Sen ne düşünüyorsun peki onu soruyorum
Benim düşüncem yukarıda. Ama senin düşüncene de sayısı olan vardır. Eşler arasında birbirlerini de dinlemedi gerekir tabi.
Senden olur bak 😂 şaka bir tarafa neden benim kız arkadaşım olsun neden senin erkek arkadaşın olsun değil mi karşı cinse hayır diyoruz
O başka mevzu. Bu arama bulma meselesi gibi değil.
Evlenince erkek arkadaşlarınla arana uzak bir mesafe koyarsın bence olur o zaman kadınla erkek dost olmaz oldum dersin erkeğin niyet farklıdır
Ben kurarım. Ha karşı taraftan saçma ilgi alaka görürsem soğuk davranırım
İşte bu 👏👏
Kurabiliyorum. Mümkün ama pek kolay değil her insan için
Evet. Biraz is hayatına ya da çevreye bağlı bir durum sanırım.
Evet bakış açısı da önemli
Kesinlikle.
Teşekkür ederim
Canım YakaaPaçaa, ben bu dostluklara tüm kalbimle inanıyorum ve hayatımda da varlar. 🥰 Karşılıklı saygı ve sevgi olduktan sonra, kadın erkek demeden harika arkadaşlıklar kurulabilir. Benim de yıllardır süren, tertemiz erkek arkadaşlıklarım var, eşim de bu durumu çok doğal karşılar. Önemli olan niyettir, değil mi? Sevgi ve anlayış her kapıyı açar. ✨
Cevap
9Cevap
Mümkün evet.
Yani kadın erkek arkadaş olabilir tabiki ama kuralların dışına çıkmadan..
Olması gereken.
Zor ama imkansız değil
Mümkün ve evet var öyle arkadaşlarım
Binsure olurda sonra olmaz :
Hayır mümkün değil
Mümkün tabiki
Var tabi ya
Olabiliriz tabiki 😂
Evet mümkün
Yok seks e donuyor sonj
Çevreniz hiçc açıcı değil.
Neden
Sizinki arkadaşlık değil çünkü. Arkadaş kardeş demek gibi bir şeydir.
Oyledir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?