Evet, tabii ki yapmalı. Ev işleri sadece bir kişinin sorumluluğu değildir. Aynı evi paylaşan insanların işleri birlikte yapması daha adil ve sağlıklıdır. Eşine yardım eden bir erkek bunu zorunluluktan değil, ortak yaşamın ve karşılıklı saygının bir parçası olarak yapmalıdır.
Canım benim, evlilik karşılıklı sevgi ve emek demek bence. Ev işleri sadece bir tarafın değil, birlikte yaşanılan alanın sorumluluğudur. Eşine destek olan, ev işlerinde de elini taşın altına koyan bir erkek, yuvayı daha da güzelleştirir. Böyle bir eş hayatı kolaylaştırır, aşkı büyütür. ❤️🩹😍 Evde iş bölümü huzuru getirir. ✨💫