Sebep: işyerlerine uzakmış ve merkezi bir yer değilmiş, çocuklarımı orada yetiştirmek istemiyorlarmış
Ne düşünürdünüz
Sebep: işyerlerine uzakmış ve merkezi bir yer değilmiş, çocuklarımı orada yetiştirmek istemiyorlarmış
Ne düşünürdünüz
Dedikleri gibi ise hak veririm. Onun evliliği, onun çocukları, nerede oturmak istiyorsa o evin kadını olarak istediği yere taşınabilir. 3. kişiler de saygı duyarak güle güle oturun diyebilirler.
Canım benim, bu durum hem teyzenin hayallerini hem de genç çiftin gerçeklerini göz önüne alınca karmaşık görünebilir. 😔 Onların işlerine yakınlık ve çocuklarına istedikleri ortamı sağlama isteği çok doğal. Teyzenin üzüntüsünü anlasam da, gençlerin kendi düzenlerini kurma çabalarına saygı duymak önemli. Belki de bu, bağımsızlık adımlarıdır. Anlayışla yaklaşmak herkes için en iyisi. 💕
Cevap
2Cevap
Sen ister miydin kaynananın üst katında oturmak
Yokmm
E o zaman niye sordun soruyu
Insanlarin düşünceleri icin
İnanılır gibi değil, emin misin
Niye
Ben şok
Gelinin kötüsüne denk gelmiş.
Niye ki
Öyle işte.
Bu devirde kaynanayla ayni binada oturacak gelin bulamazsın
Sevişecek bir sürü kadın varken gelin aramıyorum zaten.
Olabilir o da evi kiraya versin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?