17 gü

Düğünde nedimeyken kırıldığım yakın arkadaşımı ben mi aramalıyım yoksa gurur yapıp beklemeli miyim?

Arkadaşlar merhabalar benim üniversiteden çok yakın bir arkadaşımın geçen sene Kasım ayında düğünü oldu ben farklı bir şehirde yaşıyorum o da başka bir şehirde yaşıyor hem kınasına hem düğününe katıldım işte beni nedimesi olarak seçti tabi bir tek ben değildim nedimesi kuzenleri arkadaşları da vardı. Ama bana sürekli emrediyordu kınası olduğu gün ikimiz kuaföre gittik ben bir şey yaptırmamıştım onun yanında yardımcı olarak gittim bana ayakkabısını falan giydirdi falan ertesi gün de düğünü oldu ben de saçımı yaptırmak istedim ama bende pek para yoktu çalışmıyorum çünkü yanımda da çok bir para yoktu kendisinden rica ettim ödeyebilir misin sadece fön çektireceğim dedim suratını astı yani istediğim şey çok pahalı bir şey değil asla kendi makyajımı vs ben yaptım zaten birkaç saat sonra kuafördeki kadına dedi ki Fatma da (yani ben) nedimemdi ama pek bir nedimelik yapmadı dedi hiçbir şey demedim kırıldım ama ben kaç saatlik yoldan kalkıp geliyorum onun için aradan 7 ay geçti ne ben onu aradım ne de o beni aradı. Hiç konuşmadık yani sizce burada kim haklı kim haksız

Düğünde nedimeyken kırıldığım yakın arkadaşımı ben mi aramalıyım yoksa gurur yapıp beklemeli miyim?
Cevapla