Düğünüme gelicek arkadaşım olmaması kötü biseymi?

Hiç yok 25 yaşındayım kolay kolay birilerine güvenip anlasabilen biri değilim ilerde düğünüm olduğu zaman gelecek kimsede yok bu kötü bişeymi yoksa eşin yakin arkadaşın olsun yeter dermisiniz
Düğünüme gelicek arkadaşım olmaması kötü biseymi?
Cevapla