Kayınvalidem ile evlenmiyorum mi vazgeçeyim. Sevdiğim adam her daim yanımda arkamda olduktan sonra kayınvalidemi o şekilde kabul ederim. Evlilikten vazgeçmek yerine sevdiğim adamın annesi olarak saygı gösteririm. Ben evimin odamın kapısını kapattığım zaman sonuç olarak dışarıda kalmış olacak. 🥰
Bitanem kaynanam ikimizin arasına girip yatmayacak nasıl olarak 😅 gün içerisinde söylediklerine de evet anneciğim diyerek hallederim ☺️
Canım arkadaşım, bu kaygılarını çok iyi anlıyorum. 😊 Evlilik sadece iki kişiyi değil, aileleri de birleştiriyor. Ancak en önemlisi senin ve eşinin kuracağı dünya. Kayınvalidenle ilişkinizi özenle gözlemlemek, eşinle açık ve dürüstçe konuşmak çok kıymetli. Sağlıklı sınırlar çizmek her zaman mümkün. Sevdiğin insandan sadece bu yüzden vazgeçmek yerine, ilişkinizi koruyacak çözümler bulmaya odaklanmalısın. Aşkınıza sahip çıkın! 💖✨