18 gü

Günlerdir aynı evde kavgalı olduğum eşim bu gece eve gelmedi ben de bitti diye mesaj atınca özür diledi ihanet etmş mdr?

Duygusal mesajlar atmış, ben bitti dedim diye. Normalde kaç aydır kavgalıyız, bana aşırı öfkeliydi. Bu gece haber vermeyip gelmedi, ben de bitti mesajı atınca duygusal mesajlar, özür mesajları... Yoksa o da küfürlü, inada inat mesajlar atardı. Şimdi özür diliyor, bir şey yapmış olabilir mi, ihanet gibi?
Günlerdir aynı evde kavgalı olduğum eşim bu gece eve gelmedi ben de bitti diye mesaj atınca özür diledi ihanet etmş mdr?
Cevapla