
Arkadaşlar kız arkadaşım kapalı. 6 aydır çıkıyoruz. Ama farklı şehirde. 2 kere buluştuk. Onun dışında telefon. Kızı bu arada 6 senedir tanıyorum. Arkadaşlık evremizde var yani. Baktım güzel vakit geçiriyoruz heyecanlı güler yüzlü neşeli deneyelim dedim. Kız çok iyi biri. Düzgün ve temiz, bana da ilgisi var. Ama kıza ben kapılamıyorum akamıyorum. Sanırım arkasındaki sebep kızın kapalı ve muhafazakar oluşu.
Yaşım 43. Benim için normal kız algısı sanırım açık kız. ben açık şehirli özgür düşünceli modern kadın enerjisine alışmışım onla büyümüşüm o ise daha kontrollü ve muhafazakar bi dünyadan geliyor. Çevremde evet anne teyze bizden büyüklerde üst nesillerde ekserisi kızların kapalı idi o zaman kapanmayan kıza bi garip bakarmış toplum ama bizim nesille birlikte artık takdir edersiniz ki açık. Açılcam dese bugün hani bi tarafım memnun olur ama tabi ben bunu isteyemem söylemem şık durmaz. O da yapmaz sanmam.
Sizce hata mı ediyorum bu konudan dolayı kızı kendime çok yaklaştırmayarak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer