17 gü

Kapalı ve muhafazakar kız arkadaşıma neden bir türlü ısınamıyorum, hata mı ediyorum?

Kapalı ve muhafazakar kız arkadaşıma neden bir türlü ısınamıyorum, hata mı ediyorum?

Arkadaşlar kız arkadaşım kapalı. 6 aydır çıkıyoruz. Ama farklı şehirde. 2 kere buluştuk. Onun dışında telefon. Kızı bu arada 6 senedir tanıyorum. Arkadaşlık evremizde var yani. Baktım güzel vakit geçiriyoruz heyecanlı güler yüzlü neşeli deneyelim dedim. Kız çok iyi biri. Düzgün ve temiz, bana da ilgisi var. Ama kıza ben kapılamıyorum akamıyorum. Sanırım arkasındaki sebep kızın kapalı ve muhafazakar oluşu.

Yaşım 43. Benim için normal kız algısı sanırım açık kız. ben açık şehirli özgür düşünceli modern kadın enerjisine alışmışım onla büyümüşüm o ise daha kontrollü ve muhafazakar bi dünyadan geliyor. Çevremde evet anne teyze bizden büyüklerde üst nesillerde ekserisi kızların kapalı idi o zaman kapanmayan kıza bi garip bakarmış toplum ama bizim nesille birlikte artık takdir edersiniz ki açık. Açılcam dese bugün hani bi tarafım memnun olur ama tabi ben bunu isteyemem söylemem şık durmaz. O da yapmaz sanmam.

Sizce hata mı ediyorum bu konudan dolayı kızı kendime çok yaklaştırmayarak.

Kapalı ve muhafazakar kız arkadaşıma neden bir türlü ısınamıyorum, hata mı ediyorum?
Cevapla