Umursamaz kız arkadaşım var ne yapmam gerekiyor? soğuk davranıyorum oda soğuk davranıyor. sevdiğine eminim ama yine de çok aşırı umursamaz?

9 aydır birlikteyiz beni sevdiğine eminim ancak nedense çok umursamaz ben haklıyken özür diliyorum haksızken de. ama o haklı da olsa haksız da olsa dilemiyor. sevmiyor desem. bunu söylediğimde demediğini bırakmıyor seviyor eminim. ama dediğim gibi çok umursamaz özellikle kızlar bunun nedeni ne olabilir please?
Güncellemeler
+1 yıl
birbirimizi seviyoruz ayrılık kelimesi asla geçmedi istemiyoruz. ama kızın bu tutumunu kırmamız gerekiyor.
Güncellemeler
+1 yıl
queenofdestina 2012 yılında tanıştık 1,5 yıl sevgili olduk sonra ayrıldık işte 9 aydır felan tekrar sevgiliyiz. ayrılık olmadan önce mükemmeldi ya kusursuz bir insan olurmu? ama bu kusursuz du. hala kusursuz benim için ama tek kusuru umursamaz olması işte hep kendini haklı görmesi. 5 gün mesaj atmadım oda atmadı yine ben attım her kavgadan sonra ilk atan ben oluyorum. soğudu mu diye düşünüyorum artık :(
Umursamaz kız arkadaşım var ne yapmam gerekiyor? soğuk davranıyorum oda soğuk davranıyor. sevdiğine eminim ama yine de çok aşırı umursamaz?
Cevapla