Yakın kız arkadaşıma çok sinir olmaya başladım sizce haklı mıyım?

Bi kaç gün önce tercih meselesi yüzünden teyzesi karışıyor diye bana gelip arkasından baya atıp tutmuştu önceleri de sürekli bana teyzenini kötülerdi şimdi foto çekilip atmışlar baya samimiler wp de çevrimiçi oluyor sürekli mesaja bakmıyor 5 senelik arkadşım birazda baskı kurmaya çalışıyor sinir olmaya başladım kalbini kırcam sonlarda kendimi çok zor tutuyorum hal ve hareketlerinden dolayı
Yakın kız arkadaşıma çok sinir olmaya başladım sizce haklı mıyım?
Cevapla