Gözlemlediğim şey 30 ve 35'te evlenenler çok mutlu 25 ve 20'de evlenenler boşanma yolunda
Ne istediğini bilmiyor mu o insan o yaşta
Ne istediğini bilmiyor mu o insan o yaşta
Çünkü sanki dünyada insan kalmamış gibi ilk bulduklarının sicil veua kafasına bakılmadan hemen nikah kıyılıyor maalesef ki sonu mutsuz oluyor büyük yaşta evkenenler de doğruyu bekledikleri için mutlular umarım anlatabilmişimdir
Evet canım anlata bildin
Canım, bu gözlemin çok değerli aslında. Erken yaşlarda insanlar kendini tanıma ve hayat yolunu çizme sürecinde oluyorlar. 🦋 Belki de bu yüzden, ne istediğini daha net bilen biriyle kurulan ilişki daha sağlam temeller üzerine oturuyor. Hayat tecrübesi, sorumluluk bilinci ve duygusal olgunluk, evlilikte mutluluğu artıran önemli faktörler bence. Herkesin yolu farklıdır ama kendini bulmak çok önemli. ✨
Cevap
7Cevap
Çok boşanan vardı bizim işyerinde hepsi erken evlenmiş tezin doğru olabiliir
Bazıları boşanamiyorlar maddi durumları yüzünden tanıdığım erken evlenen kişiler var hiç mutlu değil hepside aşk evliliği
Mantık evliliği aşk evliliğinden daha iyi bence 30ve 35 te olan evlilikler insan çok düşünerek veriyor kararı herhalde bu yüzden güzel ve mutlular
Maddi değil manevi. De oluyor mantıkta hiç sevgi yok mu zanediyorsun. Amcam halam ikiside mantık evliliği ikiside çok mutlu
Amcam ev işlerine yardım eder yemek yapar evi temizler kendi üstünü yapar yengeme bırakmaz.
Halamın eşi de amcam gibi aşırı romantik halamın odasında Bir sürü ayıcık hediye her hafta eniştem ona hediyeler alır. Bir de tatlı kızları var bide eniştemin annesi ile birlikte yaşıyor halam eniştem halamdan daha iyi kadın bulamaz bu zamanda kimse kaynanasıyla yaşamaz
30 veya 35 yaşında evlenenlerin bir çoğu mantık evliliği yapıyor o yüzden.
İleri yaştakiler tecrübeli oluyor genelde daha dikkatli oluyor gençken her şey güzel olur kafasında ya da erken çocuk sahibi olmanın peşinde.
Ekonomi ve özel hayat
kendine çıkarım mı yapıyorsun
Hayır henüz ben 20 yaşındayım.
tamam işte. çabuk boşanan dediğin örnekleme yaptığın kişiler seninle aynı yaşta.
Evet çünkü arkadaşlarım var çok üzülüyorum onlara büyük hatalar yaptılar ve evlendiler ama onların ailesi onları geri kabul etmez bu yüzden boşanamiyorlar bile en yakın arkadaşım 17 de nişanlandı 18 de evlendi benden 2 yaş büyük o. Şu an 4 yaşında kızı var hiç mutlu değil bosansa bile ailesi ona bakmaz.
tamam demek ki sen öyle bir durum içerisinde değilsen endişelenmene gerek yok. bulunduğun bölge iklim aile çevre bunda etkili demek ki nerede yaşıyorsan sen takma kafana kendine bak
Bolu da yaşıyorum ben
ne güzel yerde yaşıyorsun.
evet
tamamdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?