Mutluluk sadece yaşa göre belirlenmez elbette bir çok sebepleri olabilir ama böyle bir durumun olduğu söyleyenlerde az değil. Peki sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?aşk
Geç yaşta evlenenler erken yaşta evlenenlere göre daha mı mutlu olurlar?
Belli bir yaşa kadar yaşanılmış tecrübeler ilişkide nasıl adım atması gerektiğini kişiye daha çok öğretmiş oluyor. Bu sayede ilişkide bocalama yaşamadan ona göre ilerletiyor. Elbette erken evlenipte mutlu olan oluyor ancak çok nadir öyleside. Ancak hayatta alınan iyi ya da kötü tecrübeler bize daha sonra kılavuzluk yapacağını düşünüyorum.
Erken evlenenler daha mutlu olduklarını sanmıyorum ama daha kolay evliliğe adım attıkları kesin. Beklentileri daha az olup ince eleyip sık dokuma durumu olmadan kapılıp gidebiliyorlar çoğu zaman ve daha sonra bunun pişmanlığını yaşıyorlar. Çoluk çocuk olmuş oluyor daha kendini tam anlamıyla tanımadan, hayattan beklentilerini bilmeden, gençliğini yaşayamadan sorumluluk yüklenmiş oluyor bu da en nihayetinde hüsranla sonuçlanabiliyor. İstisnalar hep vardır ama genel için bu böyledir hele ki bu zamanda, kendi rızasıyla erkenden evlenenlere şaşırıyorum.
Bu soruyu bu topraklarda sormak için henüz erken. Zira bugün bile okul, askerlik ve iş sonrası direkt evlilik peşinde tüm gençler. Sevelim, sevişelim, birlikte yaşayalım, tanıyalım kafasında değiller. Elalem ne der kaygıları var, ailelerinin etkilerindeler, kendi fikirlerini oturtamamış durumdalar. Haliyle halen büyük çoğunluk erken yaşta evleniyor, tanımadan evleniyor. Bir 10 sene sonra tekrar sorulursa bu soru, z kuşağından ümitliyim..
her şey kafalarında oturuyor evliliğin dezavantajlarını ve avantajlarını biliyor bilinçli oluyor ve bu bilinç onu mutlu kılıyor. Erkek için 33 yaş kadın için 25 ideal bence.
Aksine daha mutsuz olurlar. Çünkü erken yaşta evlenmek hem sünnet hem de sayamayacağımız kadar faydası var
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bence daha mutlu olurlar yaslari bellibir seviyeye gelene kadar hayattan hayat arkadasindan ne beklediklerini mafalarinda netlestirip ona gore evlenirler diye dusunuyorum
Ben 26 yasında evlendim pişmanım bugün ki aklım olsa 17 yasında mahkeme kararıyla evlenirim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Hayır. Günümüzde birçok kişi zaten evlenene kadar bir sürü şeyi yaşıyor bunun güzel bir yani yok. 24 25'te evlenen geçmişinde bir şey yaşamayan ve doğru evlilik yapmış olanlar daha mutludur
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bence evet olgunlukları kafaları oturuyor evliliği filmlerdeki gibi zannetmiyorlar