17 gü

Değerlerimizi kaybetmemiz çok kötü değil mi?

Mesela önceden insanlık vardı, birisine bir şey oldu mu 10 kişi koşardı, büyüklere saygı vardı, bazı şimdi öyle değil, bir mahallede bozuk biri oldu mu kimileri barındırmazdı. Şimdi ne oldu, değerlerimiz kötü, yani bir vatan bilinci de vardı, iki üç şehit verilince bile insanlar kahroluyordu, şimdi alıştırıldık.

Değerlerimizi kaybetmemiz çok kötü değil mi?
Cevapla