Değerimizin bilinmesi için böyle mi davranmamız gerekiyor gerçekten ya?

20-25 gündür flört ettiğim birisi var. ama ben üzerine düşmüyorum, o yazmayınca yazmıyorum, eğer bi konuda anlaşamazsak tamam ya bitirelim kafasındayım ve ilk defa bir erkeğe böyle davranıyorum. bu sefer o benim peşimden koşuyor özür diliyor falan
Değerimizin bilinmesi için böyle mi davranmamız gerekiyor gerçekten ya?
Cevapla