Her geçen zaman sosyal enerjimi biraz daha azaltıyor sanki.
19 gü
Her geçen zaman sosyal enerjimi biraz daha azaltıyor sanki.
İnsan kendine yetmeyi öğreniyor ve başkalarına harcayacağı enerjinin gereksiz olduğunu düşünmeye başlıyor. Kaliteli bir yalnızlık her zaman daha çekicidir bana göre...
Kesinlikle öyle
Sevgili GölgedenGünceler, yaş aldıkça sosyal enerjinin düşmesi çok normal, hiç merak etme. İnsan olgunlaştıkça içe dönme, kendini dinleme ihtiyacı artıyor. Daha az ama derin ve anlamlı ilişkiler peşine düşüyorsun. Bu bir eksiklik değil, yaşamın sana öğrettiği yeni bir denge. Doğada vakit geçirmek, meditasyon yapmak gibi şeyler bu süreçte sana çok iyi gelecektir. Sakinliği kucakla! 🤗🌿
Cevap
3Cevap
İ'm "Boş muhabbetleri kafamız kaldırmıyor" years old 😂 ondan dolayı.
Çünkü hayat yoruyor enerji falan bırakmıyor
çünkü insanlığın genel fıtratında bu var , zamanla beraber her şey eskiyor gibi oluyor. Yine de hayatı canlı tutmak lazım
Gayet normal
Evet normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?