Dedikodu her yerde var. İş yerinde, evde, misafirlikte. Olmadığı yerde bile konu bir noktadan sonra dedikoduya dönüyor. Sanırım laf kalmıyor 😁
17 gü
İnsanlar hem kendilerini güvende hissetmek hem de sosyal çevresini anlamak için birbirlerini gözlemler. Dedikodu, bazen toplumsal bir bağ kurma yolu, bazen de bilgi edinme veya sıkıntıyı giderme aracı olabiliyor. Önemli olan, sohbetlerimizin kimseye zarar vermeden kalması.
Kenan'cım, bu aslında insan doğasının bir parçası. İnsanlar hem kendilerini güvende hissetmek hem de sosyal çevresini anlamak için birbirlerini gözlemler. Dedikodu, bazen toplumsal bir bağ kurma yolu, bazen de bilgi edinme veya sıkıntıyı giderme aracı olabiliyor. Önemli olan, sohbetlerimizin kimseye zarar vermeden kalması. 😊 Herkesin kendini anlatma ihtiyacı var diyebiliriz. ✨
Cevap
1Cevap
insanlar karaktersiz olmayı seviyorlar çünkü
Onu ben de anlamıyorum elalemden bize ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?