Sürekli onlarla geziyorum. Yıllardır var ama söylemedim. 😅
Şimdi gidip söylesem ne düşünürler acaba? Ve siz ne söylerdiniz?
Sürekli onlarla geziyorum. Yıllardır var ama söylemedim. 😅
Şimdi gidip söylesem ne düşünürler acaba? Ve siz ne söylerdiniz?
Kral bence gerekmedikçe söyleme boş ver bazen insanlar böyle şeyleri öğrendikten sonra değişiyor o yıllardır tanıdığın insanlar bir anda hiç tanımadığın kişilere dönüşüyor boş ver çok elzem bir şey olmadıkça sakla
Eskiden sallamıyordum da acaba şimdi ayıp olur mu diye düşünüyorum. Bir de sürekli biryere gitmek isterler sürekli. Ben o kadar yoğun değilim. Sadece karı kız muhabbetlerinde kullanıyorum. Ama çevrem illa ki yoksuraya bok buraya yok tatile. Arkadaş olmayan bile arkadaş olmaya gelir. Ayda 1 konuştuğumda haftada 2-3 görüşür hale gelirim.
Canım benim, böyle bir durumu yıllardır paylaşmaman arkadaşlarının kafasında soru işaretleri yaratabilir. Belki biraz şaşırırlar ya da neden söylemediğini merak ederler. 🤔 Ben olsam, onlarla oturup samimi bir dille açıklardım. "Şimdiye kadar bahsetmek içimden gelmedi ama aslında böyle bir durumum var," derdim. Gerçek dostluklar güven ve açıklık üzerine kuruludur. Onlar seni seven insanlar, emin ol seni anlayacaklardır. ❤️🏡🚗
Cevap
2Cevap
Muhtemelen Şok Olurlar Ve Size Olan Güvenleri Sarsılır.
Güven sarsacak bir durum değil ki. Var da demedim yokta demedim. Ailemle kalıyorum zaten.
Söylemek zorunda mısın? bu devirde herkes sahte o yüzden gerek yok
Niye soylemedin derler
Yeni aldım demeyi düşünüyorum.
Oyle de33
Bence en iyisini yapıyorsun
ne biçim arkadaşsın ya
Unuttum , ilk başlarda söylemiyim dedim. Ama sonradan dur itlik olsun dedim. Sonradan kaldı öyle. Dıdjfjfjjf
Gerçek arkadaş değilsin bence menfaatçisin
Ne alaka? Kimseye hesap ödetmem bir şey yapmam. Menfaatçi ne alaka
Yanlış anladım da yine yaptığın hoş degil
Şimdi insanların nasıl olduğu belli çünkü benimle arkadaş olmak istedikleri için arkadaş oluyorlar ama velakin ben bunları söylersem benimle konuşmak istemeyip sadece bunları kullanmak için gelen insanlar da olacak. Güzel günde var kötü günde olmayacak insanlar.
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?