21 gü

Hedefsiz ve amaçsız bir erkek nasıl var olabilir tabiatına aykırı degil mi?

kira parasıyla para alan hiçbir şey üretmeyen erkekler, hiçbir şey yapmayan erkek ev gençleri. Ekonomi ve sistem hiçbir zaman iyi olmak zorunda değildi zaten ama mücadele etmeyen ve vazgeçmiş erkeklerin benim gözümde değeri yok. sanayici de olsan ustabaşı da olsan yazılımcı da olsan duvar da örsen her işin ayrı bir önemi var ve bir yerden başlamak için adım bile atmıyorlar. Son zamanlarda böyle erkeklerin arttığını görüyorum ve rahatsız oluyorum. sizin de böyle arkadaşlarınız var mı erkek olarak?

Hedefsiz ve amaçsız bir erkek nasıl var olabilir tabiatına aykırı degil mi?
Cevapla