Samsun'da yüksek girişte 2+1 16 binden 15 bine indirdim evi hala tutan yok ev eşimin üzerine arayanlar beni arıyor numara koyamadığımız için emlakçıya mı versek
14 gü
Samsun'da yüksek girişte 2+1 16 binden 15 bine indirdim evi hala tutan yok ev eşimin üzerine arayanlar beni arıyor numara koyamadığımız için emlakçıya mı versek
Cevap
13Cevap
Emlakçkya versen rahat edersin samsunda emlak piyasası durgun tayin zamamını bekle ev nerde hamgi ilçede
Ne zaman Emlakçıya versen ihtiyaç sahibi gelir ama Emlakçıya verme bir Allah'ın kulu gelmez😂
Gercekten öyle
Peki kaç gündür boşta
2 ay olacak
Sahibinden sitesine de ilan verdiniz mi
Verdik
Eski bina olduğu içindir
Çokta beklemenize gerek yok ya verin gitsin Emlakçıya
binası eski ama evin icini yaptırdık kapılar parkeler mutfak dolabı tuvalet banyosu yapıldı
👍🏻
Evet esimin üzerine kayıtlı hesap numara benim
Konumu çok güzelmiş ya Denize yakın
evet öyle kötü degil cok emek verdik biz o eve onun kirasıyla ev kiramızı veriyoduk
Benim Memleketimden daha uygun Suluova 15 binden daha fazla kiralar Hele ki denize yakın bir yerde Samsun gibi bir ilde fiyat gayet uygun bence
İste tutan olsa keske remax emlak mesaj atmıstı sanırım onlara vereceğim kiracıdan tahliye taahhütnamesi isteyip
Şu an ev boş değil mi
evet boş
Umarım bulursun şahsen Samsun gibi bir yere taşınmak gibi niyetim olsa konum olarak çok güzel bir yerde
Umarım tesekkür ederim
Rica ederim ne yaptım ki
Neden sarı renkli sayfayı denemiyorsun
Sarı renkli sayfadan ilana koydum zaten beyefendi
İyide burada sorun ne evin hala tutulmaması mı
Evet tutulmaması
Evi görmeye gelen oldumu Peki
Görmeye gelen oldu sonrasında dönüş yapmadılar
Fiyat mı yüksek sence yok da ev bakımsız mı
Ev bakımsız degil fiyatı 16 bindi indirdim arka cepheye bakıyo
2+1 mi
Evet
Belki küçük geliyordur insanlara ev. Karadeniz'de büyük ev istenir
İyi ev değil demek ki
İyi ev niye kötü olsun? Mutfagı banyosu kapıları parkeleri hep yapılı
Ayrıca insanların binbir emekle aldıkları eve kötü demeyide bırak terbiyesiz
Emlakçıya ver hiç uğraşma
önceden emlakcılara verdik sorun yasadık cok fazla
Neden kiii
kirayı zamanında vermediler evin icine sıctılar ondan
Hımmmm kiracı işi öyle yaaa
Verme emlakçiya
Eski mi ev
2 aydır boş neredeyse vermeyip ne yapacagız
Yani samsunu biliyorumda neresinde etrafinda hastane market bir şey var mi cevreniz yok mu orada benim evimde şu an kiraci oturmasına rağmen 3.4 kişi oturmak istiyor cikarsa bize haber ver diyorlar yani bu sekilde cevreniz yok sanırım
Veya o mahallede ev sahibinden şikayetçi baska kiraci varsa o da gelip oturabilir ilan bile vermeye gerek yok bana kalırsa ama cevreniz yok sanirim ilanda da tık yoksa o zaman emlakçı çözüm oluyor ama emlakciyi aradan çıkartın komisyonunu verin sonra emlakci isine baksin siz direkt kiraci ile muhatap olun
Cevremiz yok ilan vermemize ragmen tutulmadı evin cevresinde market falan hep var islek caddede sadece arka cepheye bakıyo biraz
Fiyati 15 ten 17 ye cikartin emlakciya verin
16 bin tl den 15 e indirdim remax mesaj atmıstı emlakcı düsünmüyoruz demistim onlar kendi komisyonunu alıp cekiliyor düzgün kiracı arıyoruz önceden cok magdur edildik
Sana tek bir sey söylüyorum o zaman
Ev eski ise ve düzgün kiraci bulamiyorsan
15 16 bine vereceksen suriyeli veya Iraklı bulun ona verin evi emin ol Türkten zarar gelir ondan gelmez kirayı gününde öderler asla aksatmazlar eve cok iyi bakmazlar ama Türkler gibi ağzina da zicmazlar
Iraklı suriyelilerede verdik evin icine sıcıp gittiler
O zaman kirayı düşür biraz daha 1.2 binden bir sey olmaz düzgün biri bul ve hep ucuza otuttur azcik en azindan evine güzel bakar
Emlakciya verirsen kirayı yükselt komisyon parasi ciksin aradan
Şahsa verirsen kirayı düşür ilanda da düşür kirayi 14 yap sana düzenli düzgün kiraci lazım çünkü. 2.3 liraya bakam derim
20 bine bizde kira ödüyoruz yalnız oranın kirasıyla oturdugumuz evin kirasını veriyoduk 2 aydır eksilerdeyiz
Haklisiniz hanimefendi bilemedim şimdi yardımcı olmaya calisiyorum ama aklıma gelmiyor çevre olsa isler daha kolay tabi
Muhtara gidip söylediniz mi ona soran oluyordur
Direkt sahibinden aracisiz emlakcisiz evim var deseniz muhtar bilir ona soranlar oluyordur
farklı sehirde yasıyoruz maalesef muhtarı tanımıyorum
Tek çareniz emlakçı
Kiraymıs milyon diyor sandım
Samsundamı yaşıyon
Bence emlakçı rahat olur Samsun’da nerde
Benim dairede atakumda
bizimde aynı
Samsun'un neresinde
türkişin oralarda
Tutulması lazım aslında turkisin ordaysa. Telekomun arka taraflarında mi
orasını bilmiyorum biz farklı sehirde yasıyoruz evle ilgilenen ablam arayanları ona yönlendiriyorum
Eski bina mi
Eski
Ondandır orada yeni bina çok
Eski bile olsa islek caddede her yere yürüyerek gidilebilir tramvaya yakın
Biliyorum ben samsunluyum ama orada yeni bina çok insanlr oraya yöneliyor
emlakçıya verin
Sorun yasadık emlakcılarla önceden
mantıklı hemen verirler bizim alt katı verdiler
Off ya keşke İzmir de olsaydı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, evinizin boş kalması insanı yorar biliyorum. 😔 Samsun'daki piyasa koşulları veya evin tanıtımı etkili olabilir. 15 bin lira, bölgedeki diğer ilanlarla kıyaslandığında nasıl bir konumda? Emlakçıya vermek harika bir fikir olabilir. Onlar evi daha geniş kitlelere ulaştırır, pazarlama ve kiracı bulma sürecini profesyonelce yönetirler. Belki ilan fotoğraflarına da bir göz atın. Bol şans dilerim! 🙏🏡✨