Birilerini gördüğümde bana somurtuyorlar kimse gülümsemiyor, kendi kendime konuşacak kadar yalnızım
21 gü
Cevap
7Cevap
Her gün 100 kere oku iyi gelir inşaAllah Eüzübillahimineşşeytanirracim bismillah velhamdülillah es-sa-la-tu ves-selam bi-adedi il-mil-lah aleyke ve ala alike ya muhammed amin.
Okuduğum an iyi geldi Saol🌺
Okuyayimmi
Ya en çok koyan sevgililerle el ele gezip mutlu oluyorlar ya bize nasip olmuyor o çok koyyo
Evt öyle
Senin hiç oldu mu
Haketmeyen insanlara sevgi veriliyor mlsf
Olmadı
Katılıyorum haketmeyenlere nasip olur hakedenler izler sadece
Evt doğru. Yapacak bişey yok. Kafa dağıtmak için ne yapmak gerek
Tr de yaşadığımız için pek seçenek yok
Haa sen Maddi durumdan bahsediyorsun. Orasi kolay ama yanlızlık kötü ben kafa dağıtmak istiyorum
Yani gerçekten Tr den çıkmak istiyorsan ben yardımcı olabilirim. İyi birine benziyorsun 🌺
Benim hayatım öyle bir dugunlenmis ki çözülmez ama yaz bana saol
Benim hayatım kadar kötü olamaz. Bence Çünkü benim hayatımı bilmiyorsun ki
Kimse kimsenin ne yaşadığını bilemez herkes kendi hayatının en iyisi veya kötüsü oldugunu düşünür bu yüzden bilmeden yorum yapmak doğru olmaz. Onun disinda yalnızlıktan kurtulmak istiyorsan insanlara bir şans vermen gerekiyor kafa dağıtmak istiyorsan hosuna gidebilecek bir aktivite bulup yapman lazım
Tanımadığın insanlar mı somurtuyo?
Tanıdığım tanımadığım herkes, bana mesafeli
Tanımadıkların mesafeli olamaz, bunda anlaşalım. Tanıdığın herkesin de aynı anda anlaşmış gibi mesafeli olması imkansız. Hepsine zararın, yanlışın dokunmuş olamaz. Bu şartlarda bakış açının biraz yanlış olduğu fikri doğru olmaya çok yakın.
Tamam kardeşim
Psikolojik olarak pek iyi durumda değilsin. Bu yüzden yanlış düşünme, anlama, anlamdırma ihtimalin hep var. Yardımcı olmaya çalışıyorum. Fikirlere, farklı bakış açılarına açık değilsen insanlardan fikir almak için soru sorma.
Ben psikolojik olarak iyi durumda degilim. Sense akıl sağlığı olarak İyi durumda değilsin. Pek bir fark yok yani
2+2: 4, 2×2 de 4 yapar yani sonuç değişmiyor
Akıl sağlığımın yerinde olmadığına dair delilin ne?
Tanımadıkların mesafeli olamaz, bunda anlaşalım. Tanıdığın herkesin de aynı anda anlaşmış gibi mesafeli olması imkansız. Hepsine zararın, yanlışın dokunmuş olamaz. Bu şartlarda bakış açının biraz yanlış olduğu fikri doğru olmaya çok yakın.
BU CEVABIN
Chatgptye sorduğun soruyu ve benim cevabımı at. Soruya göre mantıklı bir cevap mı diye sor. Bakalım ne diyecek..
Ben attım, %60-70 doğru dedi.
Onu bsvr,
1- ben soru sormusum sense bana soru sorarak cevap vermişsin.
2- ayrıca o Cevabın bir suçlu arıyor, yani diyorsun ki İnsanların seninle Konuşmaması senden kaynaklanıyor diyorsun..
3- cevabın bir suçlu aramış ve bana Suçlu demeye çalışıyorsun. Ama orta da suç yok ki şuclu olsun?
1- Durumu anlamak için ilk soruyu sordum.
2- Suçlu aramıyorum. Bu duruma neyin sebep olduğunu arıyorum.
3- Herşeyin sorumlusu sen olamazsın, istesen de olamazsın.
4- Soğuk, sert duruşa sahip insanlara diğer insanlar çekingen yaklaşır.
5- Belki de mesafeli davranmıyolar. Ama yaşadığın şeylerden dolayı zihnin karışık olabilir. Bu yüzden yanlış algılıyor olabilirsin doğal olarak.
6- Ön yargıyla bana akılsız demek yerine neden böyle bişe dediğimi sorsan bu yazdıklarımın aynısını yazabilirdim.
7- Chatgpt nin %60-70 doğru demesi benim haklı olabileceğim anlama geleceği için orayı sen boş versen ben boşvermem.
8- Yaşam koçluğu, stres yönetimi eğitimleri alıyorum. Ve terapi aldığım dönem terapistim eğer okusaydın iyi bir terapist olurdun dedi.
9- Yani bişeleri bilmeden boş sallayan biri değilim. Bu konularda gayet bilgiliyim. İlk önce kendi yaşadıklarımdan, sonra aldığım terapilerden ve okuduğum izlediğim dinlediğim şeylerden çok şey kattım kendime.
Rabbim hayırlı birini verir sabret
Seni tanımalarına izin veriyor musun
Evt veriyorum niye vermeyim. Ama genelde mesafeli davranıyorlar
Sebebini bilmiyorum. Belliki Güzel değilim
Nasılsım pekii
Soğuk musun
Güzellik ne alakası var
Evt Soğugum ama sıcak olsamda öyle davranıyorlar. Neyse Sen anlamiyorsun Arkadaşım
Sen çok mu anlıyorsun
Ben Açık bir şekilde Soru sormusum. Sen se soruyu soruyla karşılık vermişsin, bu mu anlamak?
boş ver salla gitsin
Peki sen bilirsin.. ama hala soruya cevap vermedin ki
Senden dolayı olabilir
Enerjiler uymayabilir
Veya olgun değil lerdir
Sen olgunsun sanırım
Evt Ciddiyim genelde Yani daha da eğlencelimi olmam lazım.
Ama o zmn da Kendim olmaktan Cıkarım
Belli oluyor ciddi birisi oldugunn
Ciddi olmak daha güzel aslında
kriterlerini azaltabilirsin 🙂
Yanlızmı yaşıyorsun?
Ailemle
Onlarlarkende mi böyle
Evet uzun zamandır böyle
Çalışsan biraz iş güçle geçiyor aslında
Çalıştığımda da böyle.. kafa dağıtacak ve Sıcak bir ortam olusturmam gerek, örneğin 2-3 tane arkadaş veya kız. Olabilir
Sence Kafa dağıtmak İçin ne yapmam gerek
Ne iş yapıyorsun özel değil se benim kafamı çok dağıtıyor fazlasıyla
Calismiyorum. Calisiyorkende böyleydi diyorum beyefendi, algı var mı
Algım yok
Ne güzel sana
Demi 100 kişiyi idare ediyorum algısız tertemiz
100 kişi derken neyi kastettin? Sevgilin mi
Sevgilime kişi demem özelim derim kişi sıradan herhangi biri
Anladım da İşte o yüz kişi den kastın kim
Ekipler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu yalnızlık hissi gerçekten çok zorlayıcı olabilir, seni anlıyorum. 😔 Bazen insanlar kendi içlerinde bir şeyler yaşarken dışarıya farklı yansıyabilirler. Belki doğada küçük bir yürüyüş yapmak ruhuna iyi gelir? 🌳 Temiz hava ve ağaçlar insana huzur veriyor. Sevdiğin bir müzikle resim yapmayı ya da meditasyonu deneyebilirsin. 🎨 Unutma, bu süreçte kendine şefkatli ol. Sarılıyorum sana! ❤️