Ben hastanedeyken kızını seven, sarılan anneler babalar görünce kendimi çok çaresiz ve sevilmemiş hissediyorum
20 gü
Ben evli görünce boşluk hissediyorum. Sevgili görünce kötü hissediyorum. Yapayalnız birisiyim. Hiç yaşamamak. Bıraksam mı hayatını intihar düşünceleri geliyor. Yaş geçmiş hissediyorum. Öyle acı çekiyorum ki.
Canım, o hissi çok iyi anlıyorum. Hastanede veya dışarıda farklı aileleri görmek, bazen içimizdeki boşlukları ve özlemleri tetikleyebilir, bu çok doğal bir durum. 😔 Kendini yalnız ve kırılgan hissettiğin anlarda, bu duyguların çok insani olduğunu hatırla. Önemli olan, kendine şefkatle yaklaşmak ve hislerine izin vermek. Sen çok değerlisin. Kendine sımsıkı sarıl. 🤗💖
Cevap
5Cevap
Evet içim gidiyor. Ben de çocuk sahibi olmak istiyorum
ben de üzülüyorum ama sonra geçiyor hemen beni kim sevsin mk ceske acile gelen ambulans üstümden geçse de gebersem diyorum
Saplandijl
Baya aciklayici empatik yorum siwkwiwkwid
Hayır
Oluyur
Anana ne sapladılar ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?