
Darwinci olduğum için annem maymun yavrusu deyip gülüyor bana.

Darwinci olduğum için annem maymun yavrusu deyip gülüyor bana.
Kaprisli olduğum için küçükken bana seni bise bir kedi bıraktı. Sen kedi yavrususun seni sobada bulduk falan gibi ifadeler kullanıyorlardı. Kedi deyip duruyorlardi. O kadar çok söylüyorlardi ki 2 3 yaşlarımda neredeyse inanacaktim.. Yıllarca böyle geldi geçti sonra unutuldu.
Cevap
3Cevap
Hayır bulunamaz
Annem eleştirir aşağılar babam da hepiniz canım der
Onlar gibi İslamcı olmadığım icin bana gavur tohumu diyorlar
Bu durumda maymun annen oluyor.
Darwinci olduğum için onu annelikten reddetmişim sayıyor
Genelde sevdiklerime ben lakap takarım.. 🙈🙃
Yok.
Dana şişko şişşşşşş gız len
Hayır
Bu komik işte😂
E ne var desinnn takmayın ya bu kadar
Ailemle pek konuşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?