Şimdi 2024'te eşimin biriyle olan konuşmalarını gördüm ve bu nedir deyince geçiştirdi falan sonra ben bunu aldattım. O olaydan sonra ve o aldatmayı 7,8 ay sonra öğrendi. O zaman 3 aylık falan hamileydim beni boşamadı ve evli kalmaya devam ettik. Karı koca hayatı da yaşadık. Şu an kızım 4 buçuk aylık ve olayın üzerinden neredeyse bir yıl geçmiş oluyor bu sefer ben ondan boşanmak istiyorum ve o boşanmada aldatmayı öne süreceğini söylüyor onda mesajlar da var. Benim boşanma sebebim ailesini dinlemesi ve şu an olan çocuğunun temel ihtiyaçlarını karşılamaması yani sütüm yoktu diye ben çocuğuma iki ay tek süt verdim şu an mama veriyorum sütüm yok o da ben sürekli mama almam ne yapıyorsan yap çocuğu da almıyorum yurda veririm diyor son bir aydır ailem çocuğumun temel ihtiyaçlarını karşılıyor acaba boşanmada nasıl bir yol izlenir
20 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer