20 gü

Eşimi aldattım ama şimdi ben boşanmak istiyorum, mesajlar delil olur mu ve çocuğumun velayeti ne olur?

Şimdi 2024'te eşimin biriyle olan konuşmalarını gördüm ve bu nedir deyince geçiştirdi falan sonra ben bunu aldattım. O olaydan sonra ve o aldatmayı 7,8 ay sonra öğrendi. O zaman 3 aylık falan hamileydim beni boşamadı ve evli kalmaya devam ettik. Karı koca hayatı da yaşadık. Şu an kızım 4 buçuk aylık ve olayın üzerinden neredeyse bir yıl geçmiş oluyor bu sefer ben ondan boşanmak istiyorum ve o boşanmada aldatmayı öne süreceğini söylüyor onda mesajlar da var. Benim boşanma sebebim ailesini dinlemesi ve şu an olan çocuğunun temel ihtiyaçlarını karşılamaması yani sütüm yoktu diye ben çocuğuma iki ay tek süt verdim şu an mama veriyorum sütüm yok o da ben sürekli mama almam ne yapıyorsan yap çocuğu da almıyorum yurda veririm diyor son bir aydır ailem çocuğumun temel ihtiyaçlarını karşılıyor acaba boşanmada nasıl bir yol izlenir
Eşimi aldattım ama şimdi ben boşanmak istiyorum, mesajlar delil olur mu ve çocuğumun velayeti ne olur?
Cevapla