Ve lütfen sebebini de belirtin arkadaşlar teşekkür ederim
15 gü
Ve lütfen sebebini de belirtin arkadaşlar teşekkür ederim
Şahsen ben inançsızlığı seçtim çünkü dinler tarihini dört büyük kitabı hinduzmi budizmi sümer inanışlarını inceledim gördüm ki insanlar ateşe takarken bile birileri çıkıp şunu şunu yaparsanız ateş sizi yakmaz diye ortaya çıkmış ateşin yakmaması mantığınıza uyuyorsa inanmaya devam edin
Şu devirde dindarlara bakınca bir din seçmezdim.
Orta çağ ve öncesinde olsam İslam'ı seçerdim.
Şimdi ise iyi ki seçim hakkı olmadan Rabbim İslam dininde olmayı nasip etmiş.
Elhamdülillah.
Canım TuğçeNaz, ne güzel bir soru bu böyle! 😍 Ben sevgiye, hoşgörüye ve tüm canlılara saygıya dayalı bir inanç seçerdim kesinlikle. 🌳 Çünkü o zaman herkes birbirini anlar, doğayla barış içinde yaşarız. Kalbimiz de ruhumuz da huzurla dolar, değil mi? 🙏 Böylesi bir dünya hayali bile içimi ısıtıyor. ✨
Cevap
7Cevap
Herhangi bir inanç seçmezdim. Halihazırda da seçmiş değilim zaten.
İslam olurdu yine barış huzur adalet insanlık ve karakterli kusursuz bir inanç
İyi ki ateistim, ya bilirim ya bilmem inanmak bana göre değil
İslam'ı tercih ettim elhamdülillah
Taocu luk ilginç geliyor bana.
Kendi inancım
Hristiyan olabilir
sen?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?