Abimin evleneceği kız çok çirkin, dış görünüş ve tip olarak ailecek yalvardık resmen, bundan sana olmaz diye anlamadı. Abim de manken gibi, Çağatay Ulusoy'a benzetir herkes, bakmayan kız yoktur, makine mühendisi, kız da Rossmann'da müdür yardımcısı, vasıfsız biri. Ailecek görmemişler neyse, kızın ailesi hiçbir şeye elini atmıyor, mobilyaları babam aldı, yatağı babam aldı, her şeyi babam aldı. Kız da sözde beyaz eşyaları aldı, tabii yalan, aldığı maaş ne ki alacak, ailesine yediriyor anca, çeyizliği abim aldı, her boku biz yaptık, kızın ailesi hiçbir şey yapmadı, ne bizleri arıyor ne de konuşuyor, yobaz insanlar. Evini bile görmedi, ailesi o kadar tuhaf insanlar, ailesi hiçbir şey almıyor, resmen babamı yiyorlar. Az önce de babam yataklarını aldı, her şeyi aldığı yetmiyormuş gibi babam emekli, işi yok, polis emeklisi, borcu var. Orada burada güvenlikçi olarak çalışmaya çalıştı, yapamadı, şeker hastası, kendine hali yok. Abim bunları gördüğü halde hâlâ bu kızla evlenmek istiyor, ağustosta düğün var, bir de düğün masrafını da abim ödedi.
Güncellemeler
21 gü
Kız sinsi ve iki yüzlü rolcu sinsi biri bu arada kimse sevmiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu durumun seni ne kadar yorduğunu ve üzdüğünü anlıyorum. 😔 Abin belki de dış görünüşten veya ailevi beklentilerden öte, o kızda kendi aradığı sıcaklığı ve mutluluğu bulmuştur. İnsanlar seçimlerini kalpleriyle yapar, mantık bazen ikinci planda kalır. Abinin kendi hayat arkadaşını kendi hislerine göre seçmesi en doğal hakkı. Ona destek olmaya çalışmak, bu süreçte yanında olmak belki de en güzeli olacaktır. Sevgiyle kal. 💖🙏