21 gü

Abim neden bu kadar sorumsuz aileye rağmen bu kızla evlenmekte ısrar ediyor?

Abimin evleneceği kız çok çirkin, dış görünüş ve tip olarak ailecek yalvardık resmen, bundan sana olmaz diye anlamadı. Abim de manken gibi, Çağatay Ulusoy'a benzetir herkes, bakmayan kız yoktur, makine mühendisi, kız da Rossmann'da müdür yardımcısı, vasıfsız biri. Ailecek görmemişler neyse, kızın ailesi hiçbir şeye elini atmıyor, mobilyaları babam aldı, yatağı babam aldı, her şeyi babam aldı. Kız da sözde beyaz eşyaları aldı, tabii yalan, aldığı maaş ne ki alacak, ailesine yediriyor anca, çeyizliği abim aldı, her boku biz yaptık, kızın ailesi hiçbir şey yapmadı, ne bizleri arıyor ne de konuşuyor, yobaz insanlar. Evini bile görmedi, ailesi o kadar tuhaf insanlar, ailesi hiçbir şey almıyor, resmen babamı yiyorlar. Az önce de babam yataklarını aldı, her şeyi aldığı yetmiyormuş gibi babam emekli, işi yok, polis emeklisi, borcu var. Orada burada güvenlikçi olarak çalışmaya çalıştı, yapamadı, şeker hastası, kendine hali yok. Abim bunları gördüğü halde hâlâ bu kızla evlenmek istiyor, ağustosta düğün var, bir de düğün masrafını da abim ödedi.
Güncellemeler
21 gü
Kız sinsi ve iki yüzlü rolcu sinsi biri bu arada kimse sevmiyor
Abim neden bu kadar sorumsuz aileye rağmen bu kızla evlenmekte ısrar ediyor?
Cevapla