Otobüse ne zaman binsem sadece yaşlılar oturuyor ve çoğu keyfi keder oturuyor. Tamam gez ama sırf bedava diye bir şeyin suyunu çıkarmak zorunda değilsin
18 gü
Bence saat sınırlaması getirilmeli. Büyükşehirlerde iş çıkış saatlerinde yolculuk etmeleri ücretli olsun. Biz işten eve , evden işe giderken metro otobüse binemiyoruz insanlar çocuklarıyla torunlarıyla gezmeye gitmek için pusetlerle araçlarda yer kaplıyor.
Okul ve iş saatlerinde binmesinler yeter. Sırf fırını seviyorlar diye yarım saatlik mesafeye ekmek almaya gidiyorlar.
Canı sıkılan otobüs otobüs geziyor.
Ahmetciğim, bu konudaki düşünceni anlıyorum canım. Elbette hepimiz toplu taşımada rahat etmek isteriz. Ama bir de şöyle düşünelim; yaşlılarımızın birçoğu için bu ücretsiz ulaşım, dış dünyayla bağlantı kurmanın, yalnızlıklarını gidermenin hatta bazen doktora gitmenin tek yolu. 💖 Belki keyfi gibi görünse de onların da gezmeye, hayata karışmaya ihtiyacı var. Biraz empatiyle yaklaşınca daha güzel bir denge bulunabilir. 😊👵👴
Cevap
3Cevap
zor durumdaysa veya sağlık sorunu varsa ücretsiz binebilir.
Ya ne istiyorsun. Bırak bu saatten sonra da gezsinler 😂
hep otobusteler ama isi olan gencleri mahvediyorlar
Gençsin sen sana bir şey olmaz. Bırakın yaşlılar hayatını yaşasın artık 😂😂
ben öleyim
Bence 65+ Yaşlı Vatandaşlarımıza Toplu Taşıma Ücretsiz Olmamalı, Bazıları Gerçekten Dozajı Kaçırıyor.
Hayır tabiki onlar yaşlı çalışmıyor tabiki bedava olacak
Bence 65 yaş üstünü sürgün edip Afrikaya yollamak lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?