18 gü

65 yaş üstünün ücretsiz toplu taşımaya binmesi sınırlandırılmalı mı?

Otobüse ne zaman binsem sadece yaşlılar oturuyor ve çoğu keyfi keder oturuyor. Tamam gez ama sırf bedava diye bir şeyin suyunu çıkarmak zorunda değilsin
65 yaş üstünün ücretsiz toplu taşımaya binmesi sınırlandırılmalı mı?
Cevapla