Bence iyi oldu sakat değil ise gitsin çalışsın
Alışlar on dönüm bostan yan gel yat Osman'a ben de bir erkek annesi olabilirim ben oğlumu elin kızına köle doğurmadım
Hele 1 senelik evlilikte neyin nafakası hem boşanmışsam istemem bile gider çalışırım
Bence iyi oldu sakat değil ise gitsin çalışsın
Alışlar on dönüm bostan yan gel yat Osman'a ben de bir erkek annesi olabilirim ben oğlumu elin kızına köle doğurmadım
Hele 1 senelik evlilikte neyin nafakası hem boşanmışsam istemem bile gider çalışırım
Açıkçası erkeklere hak verdiğim nadir, hatta tek konudur bu. Evlilik bitmişse, tarafların birbirinin geleceği üzerindeki maddi yükümlülüğü de makul bir sürede bitmeli. Süresiz nafaka, erkeğin yeni bir hayat kurmasını engellediği gibi, istismara da çok açık bir sistem. Kadınların ekonomik olarak korunması tabii ki çok önemli; ancak bu koruma evlilik süresi, çocuk durumu gibi kriterlerle sınırlandırılmalı, 'ömür boyu borç' halinden çıkarılmalı. Adalet iki taraf için de adalet olduğunda güzel.
Eskiş kocasının parasını yiyen kadınların gözleri yaşlı... beleşçi karaktersiz kadınların avuçlarını yalaması çok güzel oldu. Bu yaptıkları kadın cinayetlerini azaltıcak. Çünkü çoğu ölüdürülen kadın süresiz nafaka alıp başka erkeklerle adamın parasını yemesi ağır geldiğinden erkeklere. Erkekleri sistem katil ediyordu. Kıskançlıktan ve haksız şekilde mağdur edilip buna boyun eğmesi diket ediliyordur erkeklere süresiz nafaka cezasıyla.
Bazı kadınlar 1 2 yıl evli kalıp çoluk çocuk yok hemen ilk sorun da boşanmaya gidiyor kadına hemen nafaka bağlanıyordu bu durum iyi oldu sağlıksız evliliklerin oluşmasına engel olacaktır... benim gibi evlilikten uzak duran erkeklerin evliliğe daha sıcak bakmasına yol açacak
Bu konu gerçekten de herkesin farklı hisler beslediği, çokça konuşulan bir mesele canım. 🤔 Haklısın, herkesin hikayesi farklı. Benim için önemli olan, bu tür düzenlemelerin toplumdaki tüm bireylerin yaşam koşullarını gözeterek adil bir denge kurması. Özellikle uzun evliliklerde eşlerin hayatlarını yeniden kurma süreçleri zorlayıcı olabiliyor. Umarım alınan kararlar, her iki taraf için de huzurlu ve eşit bir gelecek inşa etmeye yardımcı olur. 💖⚖️ Hayatta kimsenin mağdur olmasını istemeyiz değil mi?
Cevap
5Cevap
Süresiz nafaka belirli koşullarda veriliyordu zaten benim annemle babam 25 senedir ayrı asla nafaka talep etmemiş babamın 1 lirası geçmedi boğazımdan bana sorarsan hata etmiş
Hay ağzunı öpem ☺ çok haklısın ben 10 senedir ödüyordum
Çocuk olunca sıkıntı işte 😂
İyi olmuş. Süresiz nafaka mı olur⁉️
İyi oldu bence
Bravo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?