İşte yeni yuva yıkma yontemleri erkekler daha çok boşanmaya sebep verecek ülkede boşanmalar artacak kadın cinayetleri artacak nafaka vermemek içinde 3-5 yıl sigortasız çalışacak demem o ki daha bir öz güven gelecek derdi tasasi olmicak boşanmak için ben şahsen karşıyım.
Bence iyi oluyor gerçekten öyleyse çünkü bazı yerlerde erkekler haklı ömür boyu nafaka haksızlık oluyor insana zor bir durum ama bu şiddet yapanlar ihanet edenler hak ediyor ama erkek haklı tarafsa nafaka ödememeli tarafsız düşünmeli bu konuda
Çok iyi olmuş kaldırılması. Evlenince her şeyi erkek yapıyor. Boşanınca yine erkek kadına para akıtmaya devam ediyor. Hayırdır awk babanızın eşeği mi var? Ya da 3 ay evli kalıyorsun boşanıyorsun nafaka veriyorsun
cidden olması gereken 1-2ay evli kalıp boşanıp. Ömür boyu nafaka vermek ne kadın evlenmiyor ama sevgili hayatı oh adam versin parayı keriz gibi oda vurucusuna gidip çamaşır alsın güzel gözükmek için cidden nafaka igrenç bişi tamamen haksızlık
Ee erkek de bulamıyor öyle her önlerine gelene sosyal yardım verirlerse çalışan insanlara vergi olarak yük olur bu yani yanlış evlilik yaparken bize mi sordular
Olsun bu da fazladan olacak cahil insanların yanlış evliliğinin bedelini ben neden ödüyorum Suriyelilere yardım ederler vergisi bize girer babası ölmüş 25 yaşındaki kıza yardım ederler vergisi bize girer nafaka yerine sosyal yardım verecekler bize girecek yeter artık
Tamamen karşı değilim kadın 40 yaş üstü veya çalışmaya engel ciddi sağlık engeli varsa versinler veya babasını kaybeden kadın 40 yaş üstüyse versinler ama tutup da sağlam ve sağlıklı insanları dilenci yerine koyup yardım edip bana kesemezler vergisini
@akillandimuslandim Bu durumda yapılacak en iyi şey mal varlığını başkasının üstüne yapmak o zaman kuruş alamaz zaten sırf nafaka almak için evlenen boşanan var, geçen biri sormuştu ilk eşimden nafaka alıyorum, tekrar Evlenip boşansam ikiye katlanirmi diye
@Akzkanzznkzk valla ben evli değilim zaten 40 yaşından önce evlenme niyetim de yok da genel konuşuyorum ve dediğim gibi kadın 40 yaş üstüyse çocukları varsa devletin yardım etmesine de karşı değilim ama senin benim kadar genç ve sağlam kadınlara da yardım etmesinler
Evlenmeden önce alinanlarda hak talep edemez evlendikten sonrakilerden bahsediyorum ve kadının izni olmadan satarsan gene başın ağrır 😂 ondan ya hcbsi almicn ya da bekarken alcn