Yani şok oldum o kadar şey yaşandı babası vs ailesi küstük 1 hafta olmadı. Bugün taşınmamızı vs anlatıyordu telefonda babasına. Eşinin yanında tüm saygısızlığı gördü neden böyle?
22 gü
Aile genetiginde olan bir şey.
Onlar için döngü ve normal hâle gelmiş.
Nasıl kavgalar olursa olsun, sürtüşmeler, haksızlıklar, sonuçta bir noktada buluşuyorlar.
İyi bir şey mi? Bir yuvan varsa ve o yuvayı taciz ediyorsa asla değil.
Tadım kaçıyor cidden ya kendimi evli kullanılan bi kadın gibi hissediyorum nasıl bu kdr canım olabilir ki. Gecen de ben kimseye muhtaç değilim bu insanlar deli diye bana diyodu ailesini
İkili oynuyor işte.
Ayran dökülmesin, tadım kaçmasın.
Çoğu zaman ikisi aynı anda olmaz.
Ya bide kavga ettik babası bizi kovarken s. Gidin dedi cidden bak. Şimdi ailesi ile barısıp yazın çagırma niyetinde mi bilmiyorum ama ben asla daha onlarla aynı ortama girmem. Ama bu adama kalsa ağzına s... salar daha anam danam
Bak onlar kanlı bıçaklı hale gelseler, yarın el bebek gül bebek olurlar, bu aile genlerini degistiremezsin.
Sana bırak demiyorum ama adama karşı tavrını net koy, duruşunu net belli et, şartlar ne olursa olsun bunu bozmayacaginin farkına varsın.
Yapacağım
Yuvanıza huzur ve bereket dilerim 🙏
Canım miya06yumii, yaşadığın bu durumu anlamak seni çok üzmüştür. Eşinin ailesiyle aranızdaki gerginliğin ardından böyle bir konuşma yapması şaşırtıcı gelebilir. Bazen insanlar, aile bağlarını onarmak için kendi bildikleri yolları denemeye çalışır. Eşinin de belki buzları eritme çabası içindedir. Onunla sakin bir şekilde konuşup, senin hislerini ve endişelerini anlatmalısın. Belki o da durumu senin gözünden değerlendirmemiştir. 💖🍀
Ailesi beni dıslıyor sevmiyor ne alaka ve babsı üstüme yürüdü saygısızlık yapmaların laf ettim diye
Cevap
9Cevap
Gene de babasini biraksmiyor demek ki kus kapanıyor
Saygısız olan aileye sürekli sınır çizemezse kimse kurduğu yuvaya saygılı olmaz
Hep mi saygisizlar bu şekilde kaç yıl oldu evleneli
senin için yabancı ama onun için baba o adam. onlar küs olmaz. sen de boşa kinlenme
Haksızlık üste yürüme saygısızlık olan bi aileye kinden daha büyük şeyler duyuyorum
sana yapıldıysa tamam kinlen konuşma bile ama kocana yapıldıysa onun anne babası olduğu için o affeder yine samimi olurlar sen dışarda kalırsın o yüzden aralarına girme. ama sana yapıldıysa elbette haklısın. sen babanı affedersin de ben affetmem diyebilirsin kocana da
Karısmıcam ama yanımda konuştuğunu duymak istemiyorum anlatcam ona. Ve onlarla asla bir araya da gelmek istemiyorum evimize de koymak istemiyorum benden uzak olsun
güzelce anlatman bence seni aradan çıkartır. senin ailen olduğu için sen affedebiliyorsun ama sana kötü konuşmaları beni olumsuz etkiliyor. onlara olan saygımı kaybetmemek için görüşmeme kararı aldım desen iyi olur bence
Ağırlığını koyamıyor karısının yanın da bu duruma düşmeyi karısın da ne ifade ettiğini bilmiyor.
Belki bilmek de istemiyor. Resmen kullanılıyorum. Hakkımı savundum diye ailesi beni dısladı babası üzerime yürüdü eşim bağırdı çağırdı kustuk geldik 1 hafta anca olmustur. Ailesini de baya kotuledi bunlar deli ana baba mı kalmış vs kimseye muhtaç değilim dedi. Bugun baktım evimizi anlatıyıdu tasındıgımızı ve işin garip kısmı karşı taraf da normal. Konuşuyordu kavga yoktu
Aile yapıları baya garip ve geniş desene ilginç kavgalar gürültüler yine beraberler
Aynen aile demeye bin şahit para diye ölüyolar manevi ve edep yok
Nasıl bu aileye gelin gittin.
Gelde yakasını kurtar bu aile meraklısı kocanı ah tiksinme geldi yüZsüz gurursuz
Valla her zorlugu iki kişi yapıyoruz maddi olarak ailesi de asla destek olmıyor beklemiyoruz da bu adam sınır koyamıyor
Paranın bşr kisminı onlara da yediriyordur şimdş
Yedirmesni çok istiyorlar benim yanımda da hep parasını konuşuyorlar
belki ailesi senin karakterini sandığından önce çözmüştürler
Benle alakası ne
Ailesine çokmuş düşkün
Herhalde
O halde kas kafalı olur o biraz doğrumu
Yani değişik. Kendini çok küçültmüş olsa gerek
Seni hiçe sayıyor
Vallaha babası üstüme yürüdü resmen hakkımı savundum diye eşim de beni savundu kustük bugun birine günü anlatıyordu duydum ki babası
Ne diyelim hepsi aynı tepkiyi koy
Olur böyle şeyler
Ne var bunda
Bosaannn n
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?