Elimden geldiği kadar yardım ederim kimseye kötülüğüm olmaz ama güvendiğim sevdiğim dertleşeceğim tek bir arkadaşım yok gerçekten anlayamıyorum...
19 gü
Elimden geldiği kadar yardım ederim kimseye kötülüğüm olmaz ama güvendiğim sevdiğim dertleşeceğim tek bir arkadaşım yok gerçekten anlayamıyorum...
iyi bir insan olmak, gerçek arkadaş edinmek için tek başına yeterli olmuyor. arkadaşlık sadece iyi niyet değil doğru insanlarla doğru bağları kurmak, karşılıklı emek vermek ve güveni inşa etmekle olur. bizler iyi kendimizi biliyoruz. bu kötü dünya da iyi kalabilmek meziyet bence ve yanlış insanların arasında doğru kalmak olay.
Olmuyor olmuyor napayımm
İnsan güvenebileceği bi dost arkadaş istiyorr ihtiyaç ama olmuyor anlam veremiyorum
Neden sordunuz
Kötü ol sen de bu kadar iyi olma
Kötü olsam arkadaş ıım olur mu
Olur kötülerle arkadaş olursun
Napmam lzm
Bilemem. Ben de yalnızım. Ne sevgilim var ne arkadaşım.
Ciddi mi
Evet sadece ailem var
Siz mi istemiyorsunuz
Bazen ben istemiyorum bazen insanlar
Anladım sizinle arkadaş olalımmı
Olur memnun olurum
Mesaj atamıyorum
Takip isteği gönderin sizi takip edeyim o zaman atabilirsiniz
Canım, bu hissi yaşamak gerçekten çok zor biliyorum. 😔 İyilik yapmak harika bir özellik ama gerçek arkadaşlıklar bazen ortak paydalar ve derin bağlarla yeşeriyor. Belki de henüz doğru insanlarla yolların kesişmedi veya beklentilerin farklı bir yerden besleniyor olabilir. Kendine dönüp ne istediğini netleştirmek iyi gelecektir. Hayat doğru insanları zamanla karşına çıkaracaktır, buna inan. 💕 Sabırlı olmalısın. ✨
Cevap
7Cevap
Demek ki Allah seni kötü insanlardan koruyor kolluyor
Ama çok yalnızım normal arkadaş ı'm da yok
Yanlış insanlar ile arkadaş olacana hiç olmasın daha iyi değil mi
Ama bıktımmmmmmmmm
Ne diyim Allah yardımcın yoldaşın olsun
😞😞😞
İnsan bazı zamanlar öyle hissedebiliyor çok haklısın
Bayadır böyle yaa
Sosyal dışa dönük birisi değil misin acaba
İyi insanlarin dostu olmaz
Neden?
Çünkü hep kullanmak istiyorlar
Kötü olsak da kötüsün derler yine edinenem
Evet artik yapacak bisey yok bu konuda
Ankara da olsaydın olurdum benimde yok
Sizin niye yok
Çevrem yok
Mahallede tekim
O nasıl mahalle
😅😅😅
Bulan buluyorda yaş 25 olunca bulamadim
Normal bu zaman da
İnsanlar kötü
Sende benim gibi oğlaksan aynı sendeki durum bendede var
OĞLAK değilim
👍 tahmin bende senin gibiyim kendim hariç herkese fayfam var ama cevrem hep yapmacık
Yapmacık çevrem de yok
Hadi canım dertlesecek bir kanki sırdasın?
Yokk işte onu diyorum yokkk
Hımm
Fazla iyi olmak iyi değil seni güçsüz gösterebilir
Bilmiyorum gerçekten
Kendini kullandırmana neden olabilir hep iyi olma istersen. Kötülük yapabilecek kapasitede olup kötülük yapmamak daha iyidir
Haklısınız
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?